#9 5 PROPOZYCJI NA PREZENT DLA MIŁOŚNICZKI MAKIJAŻU

Nie wiem jak jest u Was, ale w moim otoczeniu dajemy sobie drobne upominki na Mikołaja, a większe prezenty - pod choinkę. Z niecierpliwością czekam właśnie na Wigilię, żeby móc obdarować swoich bliskich prezentami, które dla Nich mam. Pomyślałam, że przedstawię Wam dziś pięć propozycji na prezenty do 100 zł z których ucieszy się każda miłośniczka makijażu, i nie tylko. 



1. Paletka Zoeva
Na listę wybrałam dwie kultowe - Naturally Yours, od której sama zaczynałam, oraz Cocoa Blend. Na tą drugą sama się czaję, jej kolory są idealne do mocniejszych makijaży, zwłaszcza, że już za niedługo mamy Sylwestra. Z kolei NY jest idealna do makijażu dziennego, znajduję się w niej maty oraz połyskujące cienie. Kolorystyka jednej, jak i drugiej paletki jest ciepła. Do kupienia te, jak i inne wersje kolorystyczne palet Zoevy tutaj.

2. Rękawica do demakijażu GLOV + uszy króliczka :) 
Świetny zestaw, co prawda nie do makijażu, a do demakijażu. Ucieszy się z niego nawet kobieta, która niekoniecznie maluje się na co dzień. W końcu wieczorna pielęgnacja to podstawa czystej i zadbanej skóry, prawda? Zestaw zawiera rękawicę do demakijażu z GLOV oraz opaskę-uszy króliczka, która pomoże idealnie odgarnąć włosy z twarzy podczas nakładania maseczki. Małą wersję GLOV pokazywałam Wam w ulubieńcach sierpnia. Do kupienia wersja z różowymi uszkami, lub białymi. Kupując jeden z zestawów świątecznych, wspieramy fundację Rak&Roll.

3. Pędzelek do blendowania 217 MAC
Pędzel kosztuje nieco ponad 100 zł. Słyszałam o nim wiele, sama jednak swojej wersji nie posiadam. Cena mnie nieco przeraża, nie mniej jednak, jest jej podobno warty. Słyszałam, że makijaż oka robi sam ;) Na pewno nie jedna miłośniczka makijażu o nim słyszała i ucieszyłaby się z niego. Do kupienia stacjonarnie w salonach MAC lub na stronie internetowej producenta, tutaj.

4. Gąbeczka Beauty Blender
Zarówno pędzelek z MAC jak i gąbeczka Beauty Blender są świetnie znane każdej wielbicielce makijażu. Makijaż twarzy wykonany gąbką jest znacznie "miększy" przez co wygląda bardzo naturalnie. Czas wykonywania makijażu znacznie się skraca, ponieważ gąbka, nie robi smug, czego nie możemy powiedzieć o niektórych pędzlach. Możecie ją kupić tutaj.

5. Niezbędnik z Marc Jacobs
Nie popieram opcji kupowania zestawów z kosmetykami, o czym mogłyście się dowiedzieć z zeszłorocznego przewodnika po prezentach. Przeglądając jednak stronę z Sephory trafiłam na zestaw dwóch produktów z lusterkiem z Marca Jacobsa i, nie powiem, bardzo mi się spodobał. MJ jest marką ekskluzywną, nie każdy może sobie pozwolić na zakup tych produktów, dlatego można uszczęśliwić kogoś, dając mu go pod choinkę. Jest to edycja limitowana i zawiera lusterko, pomadkę oraz highliner, czyli kredkę do oczu. Kolor pomadki mnie zachwycił, piękny dzienny nudziak. Produkty są w wersji mini, aby móc nosić je w torebce i nanieść ewentualne poprawki w ciągu dnia. Do kupienia na stronie Sephory - tutaj.

♥ Jak kupować prezenty? - przewodnik


Macie jakieś propozycje, które mogłyby znaleźć się na mojej liście? Do 100 zł na pewno coś jeszcze się znajdzie :) Piszcie, inspirujmy się wzajemnie :)

14 komentarzy:

  1. zapraszam do przejrzenia mojej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowała mnie ta paletka z Zoevy.<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wszystkich palet Zoeva najbardziej te dwie ze zdjęcia mi się podobają. Uważam, ze to świetna propozycja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieskromnie przyznam, że sama tak uważam :D

      Usuń
  4. Zgadzam się co do palety Zoeva, zamówiłam ją u męża-Mikołaja na święta, tyle że wersję En Taupe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona jest przepiękna! Pewnie sama za jakiś czas się na nią zdecyduję :)

      Usuń
  5. Ja w zeszłym roku bardzo ucieszyłam się z beauty blendera ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne propozycje! Paletki Zoeva są genialne. Mam Naturally Yours i Cocoa Blend i obie uwielbiam <3 Pozdrawiam :)
    http://aneestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gąbeczka do makijażu brzmi ciekawie, ale musiałabym ją sama przetestować. Glove uwielbiam! Kupiłam mniejszą wersję na https://www.showroom.pl. Większą wersję fajnie by było dostać na jakieś święta albo urodziny. :D

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger