#7 TARTE COSMETICS TARTELETTE AMAZION CLAY MATTE PALETTE - IDEALNA DZIENNA PALETKA?

Na rynku mamy teraz całe mnóstwo paletek, które idealnie nadają się do zwykłego, dziennego makijażu. Pamiętam, jak trzy lata temu był szał na paletkę Classic Nude Make up Kit z Lovely, pamiętacie? Ja swój egzemplarz mam do dziś i czasem jej używam, jestem z niej do tej pory zadowolona. Czasy się jednak zmieniły, na rynek zostały wypuszczone całe mnóstwo palet, zwłaszcza tych dzienniaków. Dziś porozmawiamy sobie o takiej jednej, która skradła moje serce...


 Mowa oczywiście o paletce z Tarte Cosmetics Amazion clay matte palette. Paletka ma bardzo minimalistyczny design, złote napisy. Prezentuje się bardzo elegancko i jest niesamowicie lekka, choć wcale na taką nie wygląda. Lusterko jest bardzo dobrej jakości i przydaje się na wyjazdach,  idealnie mieści się do kosmetyczki.



W środku znajdziemy 12 matowych cieni, zarówno ciepłych, jak i zimnych. Jako cień bazowy mamy do wyboru aż trzy, dwa ciepłe beże oraz jeden chłodny - różowy. Następnie brązy, którymi podkreślimy załamanie powieki, również o różnych temperaturach. Moim ulubionym jest wanderer, który jest bardzo ciepły, taka kawa z mlekiem. Kolejnymi kolorami idealnie przyciemnimy zewnętrzny kącik oka, a power player jest na tyle neutralny i chłodny, że nadaje się do podkreślenia brwi i uzupełnienia ubytków we włoskach. Z ostatniego rządku moim ulubionym jest bombshell, którym zagęszczam linię rzęs. Jest on bardzo ciemnym fioletem, który, dodatkowo, pięknie wybija moją zieloną tęczówkę. Każdy z tych cieni jest super na pigmentowany, zdjęcia poniżej mówią same za siebie. Nawet te najjaśniejsze są widoczne, co jest rzadkie w tego typu kolorach.



Dotknęłam je jedynie palcem, a następnie przejechałam po nadgarstku. Jeszcze nie spotkałam się z tak świetną pigmentacją. Każdy z nich pięknie się blenduje i łączy. Budowanie koloru to sama przyjemność, zupełnie, jakby robiły to za mnie. Przy nakładaniu na pędzel nie sypią się, więc nie muszę jej czyścić. Jest to moja pierwsza, aż tak droga paleta i myślę, że wrócę jeszcze do Tarte. Poniżej przykładowy, nieco mocniejszy, makijaż dzienny. W kąciku mam jedynie rozświetlacz - makijaż oka wykonany jest w całości z matów. 




Macie swoje ulubione neutralne palety?

8 komentarzy:

  1. Nosz kurcze, a ja ostatnio szukałam fajnej i 100% matowej palety. Spóźniłaś się z tym wpisem :P A tak serio - ile kosztuje? Kurcze...no kusi mnie, kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polsce jest niedostępna :( Z tego co sprawdzałam ceny, to ok 300 zł.

      Usuń
  2. Oj faktycznie śliczne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooooooo paletka bardzo w moim stylu :) Fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie skomponowane odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka w kolorach idealna na dzień! :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger