#5 LIST TO MIKOŁAJA

List do Św. Mikołaja pojawia się u mnie na blogu co roku. W zeszłym, był bardzo skromny, dwa lata temu moich życzeń było znacznie więcej. W tym, pomijając, że Mikołaj jest dzisiaj, miałam olbrzymi problem ze złożeniem rzeczy, które niezmiernie by mnie ucieszyły. Bardzo mnie to cieszy, ponieważ tylko jedna rzecz jest zachcianką. Jaka? Odpowiedź poniżej :)


Prawda, że nie jest tego dużo? Zarówno lampa, jak i torba, pojawiły się już w zeszłych edycjach listów do Mikołaja. Jest to całkiem spory wydatek na który, nie każdy może sobie pozwolić i w 100% to rozumiem. Sama pracuję już od dłuższego czasu i nadal nie zdecydowałam się na kupno. Szczerze mówiąc, to gdybym nawet miała te pieniądze, to nie wiedziałabym, na co je wydać. Zarówno torba jak i lampa są mi potrzebne w pracy, stąd ten dylemat. Chociaż, jak tak teraz myślę, to chyba skłaniałabym się ku lampie. Kolejną rzeczą są pędzle Maxineczki. Wzdycham do nich od zeszłego roku, czyli premiery. Założyłam sobie, że nie będę kupować pojedynczych sztuk, tylko od razu cały komplet. Maxi ostatnio wspominała, że przed Świętami mają wyjść nowe modele pojedynczo i w zestawach, mam wielką nadzieję, że przed końcem roku wpadną w moje ręce. Szczególnie te do oczu. Ostatnią rzeczą jest pasek NATO z Daniela Wellingtona. Nie mam pojęcia dlaczego, ale na stronie w rozmiarze 40 dostępne są obydwa kolory szlufek - różowe złoto i srebro. A w rozmiarze 36 jest tylko różowe złoto. Mój Daniel jest srebrny, na moje nieszczęście. Nie chce mi się wierzyć, że nie mają mojego rozmiaru i nosze się z zamiarem napisania do producenta. Na zdjęciu jest rozmiar 40. Nowa kolekcja Wellingtona w 100% skradła moje serce, jestem ich wielką fanką, swojego Daniela mam już ponad rok i za niedługo minie rok, odkąd dokupiłam do niego czarny skórzany pasek. Noszę go codziennie i nie zamieniłabym tego zegarka na żadnego innego. No chyba, że miałby czarną tarczę ;)

Co dostałyście od Mikołaja? :)

1 komentarz:

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger