#17 NOWOŚCI OSTATNICH TYGODNI | MAKIJAŻ, ORGANIZACJA, DEKORACJE |

Ostatnimi czasy wpadła mi w łapki garść nowości takich jak kalendarz, poszewki na poduszki czy torebka. Wczoraj pokazywałam Wam zakupy internetowe ze strony Zaful.com  a dziś mam dla Was drugą część zakupów. Zapraszam na wpis w bardzo świątecznym klimacie :)


Kalendarz
Jak tylko go zobaczyłam, od razu pomyślałam, że zrobi na Instagramach furorę. Widziałam już go na kilku, czyli miałam rację :) W tym roku towarzyszył mi Happy Planner, który kompletnie w praktyce mi nie służył, jedynie ładnie wyglądał na zdjęciach. Planowałam zakup innego plannera, jednak ostatecznie zdecydowałam się na ten z Biedronki, który kosztował, nie 100 zł a 10 zł. Planuję post z metamorfozą tego kalendarza, więc bądźcie czujne. 

Zoeva Caramel Melange
Nowa paletka z Zoevy, która, jeszcze przed premierą, złapała mnie za serce. Jej kolory pięknie podbijają zieloną, jak i niebieską tęczówkę, są bardzo ciepłe, nie pylą i ładnie łączą. To ona towarzyszyła mi przez większą część grudnia i jest moją drugą paletą z Zoevy, jestem bardzo zadowolona z jakości tych cieni. W dodatku udało mi się kupić ją na grupie makijażowej za bardzo okazjonalną cenę 70 zł.


Poszewki dekoracyjne
Myślałam, że już nigdzie ich nie znajdę. Nie wiem czy wiecie, ale ja jestem zawsze do tyłu z tym, co aktualnie jest modne na blogach, wiedziałam, że znalezienie tych poszewek będzie graniczyło z cudem. Okazało się jednak, że w mojej Biedronce zachowało się kilka sztuk i nawet miałam w czym wybierać! Kosztowały po 8 zł każda 


Klipsy do ściągania hybryd
Jeszcze ich nie używałam, paznokcie będę robić sobie dziś wieczorem, jednak od dawna nosiłam się z zamiarem kupna tych klipsów. Bardzo niewygodne było ściągania lakieru za pomocą samej folii aluminiowej - zawsze gdzieś mi odstawała. Koszt zestawu 8 zł tutaj.



BeBeauty, łagodzący płyn micelarny 3w1
Potrzebowałam na szybko coś nie drogiego i ogólnie dostępnego. Już kiedyś miałam ten płyn i średnio byłam z niego zadowolona, pamiętam, że szczypał mnie w oczy. Teraz jednak, gdy mam zrobione rzęsy, używam go tylko do demakijażu twarzy. Obecnie dostępna jest edycja limitowana o pojemności 400 ml w Biedronce za 7 zł.

Brushegg, jajeczko do mycia pędzli
Słyszałam dużo pozytywnych opinii, więc skusiłam się w końcu na to jajeczko. Zwłaszcza, że teraz na Urodomanii jest za 9,99 zł przecenione z 29, 99 zł. Szczerze mówiąc, liczyłam, że będzie to jeden z tych produktów, który sam myje pędzle ;) Jeszcze trochę go poużywam i dam Wam znać, jak mi się sprawdził.



Choineczka :)
Wszędzie szukałam jakiś ładnych dekoracji do mieszkania i udało mi się dorwać je dopiero w osiedlowej kwiaciarni. W supermarketach jest kompletna pustka i już wiem, żeby w przyszłym roku szukać ozdób po okolicznych kwiaciarniach. Choineczka kosztowała mnie 15 zł i szczerze mówiąc, ładniejszej nigdy nie widziałam :)


Lampki ledowe - zimna biel
W Biedronce znalazłam też lampki ledowe w kolorze zimnej bieli, którymi udekorowałam swój pokój. Dopiero w domu zauważyłam, że mają one pięć metrów długości, także wystarczyło na dekorację całego pokoju. Generalnie wszystko było już poprzebierane i nie liczyłam nawet na to, że znajdę coś godnego uwagi. Kosztowały 25 zł.


Torebka - worek
Torebka jest prezentem od Św. Mikołaja, który sama sobie wybrałam ;) Pochodzi ze sklepu ManaShop gdzie znajdziecie całe mnóstwo modeli torebek, jakie tylko sobie wymarzycie. Mój model jest wykonany z eko skóry. Tutaj macie taką samą, jednak z zamszu. Jest również możliwość zaproponowania własnego projektu torebki. 



Czarne botki
Szukałam, szukałam aż w końcu znalazłam idealne botki na jesień/zimę. Moje obecne kozaki są w naprawie, więc cały czas chodzę w tych butach i jestem z nich bardzo zadowolona. Na początku musiałam oddać je do szewca bo strasznie mnie obcierały i było bardzo sztywne na pięcie, teraz, jak je rozchodziłam, są bardzo wygodne.

Mieszkania udekorowane? Ciasta popieczone? :)

16 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się poszewki - mają klimat ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Ta w kratę najbardziej mi się podoba :)

      Usuń
  2. Kalendarz bardzo mi się podoba i paleta też:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kalendarz już mam za sprawą pewnej dobrej blogowej duszyczki :) Muszę jednak przyznać, że najbardziej w Twoim zestawieniu spodobały mi się poszewki. Są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe poszewki i widzę ładny sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne nowości, paletka z Zoevy u mnie jeszcze na liście oczekującej ale muszę ją mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Rozglądaj się! Może gdzieś jeszcze znajdziesz :)

      Usuń
  7. Też mam takie klipsy i bardzo je sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę zamówić sobie te klipsy do ściągania, przydatna to rzecz jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się nie mogę doczekać, aż odrosną mi paznokcie i będę mogła zmienić lakier :D

      Usuń
  9. Paletkę właśnie zamówiłam i nie mogę się jej doczekać aż przyjdzie! ♥

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger