#16 NOWOŚCI Z ZAFUL

Jakiś czas temu na blogu pojawił się wpis z lista życzeń ze strony Zaful.com. Pisałam Wam o bawełnianych swetrach, które wpadły w oko. Kilka dni później zamówiłam sobie kilka rzeczy z tej strony a dziś chciałabym podzielić się z Wami moją opinią na jej temat i pokazać Wam, co sobie zamówiłam.

Zacznę od tego, że były to moje pierwsze zakupy ubraniowe przez internet. Zawsze bałam się kupować ubrania w ten sposób, bałam się, że coś będzie z nimi nie tak. Kilka dni siedziałam, mierzyłam się i zastanawiałam, co zamówić, aby później nie żałować. Sam kontakt ze Smile, która napisała do mnie z propozycją współpracy, był bardzo dobry. Miałam małe problemy ze złożeniem zamówienia, więc cały czas byłyśmy w stałym kontakcie, cierpliwie tłumaczyła mi, co mam zrobić, aby zamówienie zostało złożone. Koniec końców, wszystko się udało i pozostało mi jedynie czekać na upragnioną przesyłkę. Na paczkę czekałam ponad dwa tygodnie.


Bluza oversize w paski
Zaskoczyła mnie przede wszystkim jej długość. Bluza jest do bioder i świetnie wygląda ze spodniami z wysokim stanem. Myślałam, że będzie dłuższa i na początku nie byłam do niej przekonana. Trochę przypomina golf, prawie tak samo nawet dusi :D Jest miła w dotyku, gruba i trochę się obiera, nie ubieram jej na gołe ciało, zawsze pod spodem mam top. Najbardziej obawiałam się, że ubrania, jakie zamówię, będą gdzieś krzywo zszyte, na szczęście obydwa moje egzemplarze są w porządku.

 klik
Czarna bluza z ananasem
Ten ananas kompletnie skradł moje serce. Nie przepadam za nadrukami, jednak ten jest absolutnie uroczy. Bluza 100% bawełna, cienka, rękawy są w sam raz. Zamówiłam rozmiar L, jest ciut luźna, jednak ja lubię luźne góry, więc jestem zadowolona. Prałam ją już kilak razy i z nadrukiem nic się nie stało. Jestem zadowolona z jakości tych bluz.

Zegarek z tarcza galaxy
Kompletnie mi się nie podoba na żywo ten zegarek. Pasek okazał się strasznie tandetny, błyszczący i bardzo sztywny. Sama tarcza jest bardzo ładna, w stylu galaxy z powbijanymi kryształkami. Koperta  jestgruba, czego ja bardzo nie lubię. Nie mam pojęcia, co z nim zrobić. Nosić na pewno go nie będę.

Choker  z gwiazdką
Mój ulubiony element biżuterii. Zapięcie i gwiazdka są w kolorze złotym, który, jak na razie, ma się całkiem nieźle i nie czernieje, a noszę go praktycznie codziennie, odkąd do mnie przyszedł. Sam choker wykonany jest z rzemyka i zapleciony w uroczy warkoczyk.

Zamawiałyście kiedyś ubrania z tego typu strony?

3 komentarze:

  1. Fajnie szczerze to opisujesz kochana, podoba mi się że też i te negatywne wrażenia nabytych produktów opisujesz, każdy tylko zachwala swoje co by to nie było, nawet gdy przysłowiowy "szajs" opisują to w samych superlatywach, tutaj widzę że jest wszystko naturalnie szczerze. A co do zakupów z tego typu stron? To chyba jak wszędzie a przynajmniej w większości. Zdjęcie produktu nie zawsze odzwierciedla faktyczny wygląd produktu, ma ładnie wyglądać, spodobać się i mamy go kupić. Także kupując coś w sieci, prawdopodobnie jeszcze nie raz zostaniemy rozczarowani, no ale chyba każdy się z tym liczy.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger