#15 PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ Z FACELLE - MÓJ HIT!

Jestem pewna, że każda z Was ma taki kosmetyk, do którego ciągle wraca. Ja, opowiem Wam dziś o takim jednym, który ma u mnie kilka zastosowań, choć według producenta, przeznaczony jest do higieny intymnej. Mowa oczywiście o słynny płynie z Facelle, który upodobały sobie zwłaszcza włosomaniaczki ;)

Jestem pewna, że znaczna większość z Was zna ten płyn. Zasłyną ze swojego składu, który świetnie nadaje się do mycia włosów. Widziałam kiedyś na facebook'u zestawienie płynów do higieny intymnej pod względem składu i Facelle zdecydowanie królował. Używam go na kilka sposobów, o których chciałabym Wam dziś napisać. Jestem ciekawa, jak Wy go używacie i czy macie dla niego jakieś dodatkowe zastosowanie?


Mycie włosów
Usłyszałam o nim od razu, jak tylko zaczęłam interesować się świadomą pielęgnacją włosów. Doczyszcza delikatnie włosy i skalp ze wszelkiego brudu, który na co dzień osiada na głowie. Ładnie się pieni, więc aplikacja jest bezproblemowa. Pamiętajcie, żeby bezpośrednio używać go tylko na skórze głowy, włosy może trochę poplątać. Ja na długość wgniatam we włosy tylko pianę, ona w zupełności wystarcza, aby je doczyścić.

Zamiast żelu do twarzy
Kilka razy zmywałam nim już makijaż i w tym wypadku również świetnie daje sobie rade. Skóra jest oczyszczona, trochę ściągnięta ale jest to bardzo subtelne. Myślę, że jeżeli macie problemy z niedoskonałościami, to powinnyście się nim zainteresować. Przez to, że jest delikatny w działaniu nie będzie podrażniał wrażliwej skóry twarzy.

Zamiennik żelu pod prysznic
Chyba w końcu znalazłam swój idealny żel pod prysznic! Nie podrażnia, nie uczula, pieni się i idealnie rozprowadza po skórze. Co prawda jest trochę wodnisty i może przelewać się przez palce, ale jego niewielka ilość wystarczy, aby dobrze go spienić.



Jak widzicie może go używać nie tylko do celu, który zaleca Nam producent. Tak sobie teraz pomyślałam, że wypróbuję go do mycia pędzli, jestem bardzo ciekawa, jak da sobie radę. Przez to, że ma u mnie tak wiele zastosowań, na pewno będzie szybciej się kończył, jednak dostępny jest w Rossmanie za zawrotną cenę nie całych siedmiu złotych. 


Jak Wam się sprawdził ten żel? Znalazłybyście dla niego jeszcze jakieś zastosowanie? 

9 komentarzy:

  1. tego nigdy nie miałam, nie mniej słyszałam o szerokich możliwościach zastosowania żelu do higieny intymnej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem tego płynu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To też mój hit - kosmetyk wielozadaniowy wręcz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się właśnie ten płyn skończył, więc akurat zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio przerzuciłam się na białego jelenia ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że masz normalną wersję żelu :) Ja mam Sensitive i lubię bardzo aczkolwiek używam teraz innego szamponu do delikatnego oczyszczenia :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger