#14 PIELĘGNACJA DŁONI I PAZNOKCI ZIMĄ - PEELING, NAWILŻANIE I WCIERANIE OLEJKU

Ostatnimi czasy moje dłonie i paznokcie nie mają się najlepiej. Wzmożona pielęgnacja w okresie zimowym jest wręcz wskazana, dlatego stosuję kilka sprawdzonych kosmetyków, aby stan mojej skóry uległ poprawie. 




W ciągu dnia - krem Alterra o zapachu granatu i olejek z Sensique i zapachu lawendy 
Obowiązkowo smaruję dłonie kremem, który natychmiast da ukojenie mojej suchej i delikatnej skórze. Niedawno znów powróciłam do kremu z Alterry o zapachu granatu. Mimo zapachu, który zaczyna powoli mnie drażnić swoją intensywnością, uwielbiam jego działanie i to, że już jego niewielka ilość wystarczy, aby pozbyć się nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia. Najczęściej wcieram go też w skórki wokół paznokci, w domu zdarza mi się używać olejku z Sensique o zapachu lawendy. Kiedyś, przy dłuższym stosowaniu, udało mi się dzięki niemu zapuścić i wzmocnić paznokcie. Samo wcieranie sprawia, że paznokcie stają się mocniejsze i szybciej rosną.



Na wieczór - peeling z Eveline + masło shea z Indigo/ krem z Neutrogeny + bawełniane rękawiczki
Wieczorem możemy pozwolić sobie na znacznie więcej, ponieważ skóra w nocy się regeneruje. Warto jej w tym pomóc! Peeling robię bardzo rzadko - raz w miesiącu, czasami dwa. Ma bardzo ładny delikatny, waniliowy zapach a jego niewielkie cząsteczki subtelnie masują skórę, która, po spłukaniu, super przyjmuje kosmetyki nawilżające. Moim ulubionym kremem na noc jest ten z Neutrogeny, któremu, pod względem konsystencji, żaden nie dorównuje. Co prawda jest tłusty i się klei, ale jeżeli nałożę grubszą warstwę i ubiorę bawełniane rękawiczki, kompletnie tego nie czuję. Najczęściej zdarzają się dni, kiedy po prostu smaruję dłonie masłem shea z Indigo. Zapach jest koszmarny, bardzo chemiczny, trochę długo się wchłania, ale nie klei się i subtelnie nawilża skórę i pozostawia na niej delikatną powłokę.


Nie mam określonej zasady, ile razy w tygodniu, lub miesiącu robię sobie taki zabieg. Tak jak pisałam, peeling nie częściej niż dwa razy w miesiącu. Dłonie kremuję codziennie a grubszą warstwę kremu i rękawiczki nakładam co najmniej raz w tygodniu. Ostatnio zaczęłam też częściej ubierać rękawiczki, bo, jak to mówi przysłowie "lepiej zapobiegać, niż leczyć" ;)



Jak dbacie o skórę dłoni zimą? Jakich kosmetyków używacie na co dzień?

8 komentarzy:

  1. A ka takich zabiegó sobie nie robie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz problemów z przesuszoną skórą?

      Usuń
  2. Dobry krem do rąk to podstawa w mojej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mój ulubiony krem do pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Echh znaleźć ten idealny krem do rąk to jest wyzwanie !
    Muszę w końcu spróbować z bawełnianymi rękawiczkami :))

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie pielęgnacja dłoni i paznokci jest bardzo ważna, używam kremu z mocznikiem i co jakiś czas w przerwie od hybryd stosuję odżywkę z semilaca :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger