#13 PĘDZELEK DO ZADAŃ SPECJALNYCH - ZOEVA 237 DETAIL SHADER

Kupując komplety pędzli, nie dla wszystkich modeli możemy znaleźć zastosowanie. A przynajmniej nie od razu. Kiedy ja w zeszłym roku kupiłam zestaw pędzli Zoevy - nie używałam kilku modeli. Z czasem, gdy bardziej zaczęłam zajmować się makijażem, znalazłam dla nich pełne zastosowanie. Teraz używam wszystkich, niektórych bardziej, innych mniej. Dziś chciałabym przedstawić Wam jeden z pędzli, który długo kurzył się w mojej toaletce. Mowa o detail shader 237. Czyli specjaliście od szczegółów ;)

Jest on małym pędzelkiem języczkowym o bardzo krótkim włosiu. Jak sama nazwa mówi - jest specjalistą od detali. Do czego możemy go używać? Jeżeli nie przychodzi Wam nic do głowy, już śpieszę z pomocą.


Rozświetlenie kącików oczu, łuku kupidyna 
Przez to, że jest płaski i ma bardzo krótkie włosie, idealnie nadaje się do rozświetlania wewnętrznych kącików oraz łuku kupidyna. Do tego też, używałam go na samym początku, zanim odkryłam,że może znacznie więcej.

Malowanie ust
Czym, jak nie tak precyzyjnym pędzelkiem, wyrysujemy sobie usta? Jego kształt sprawia, usta praktycznie same się malują. Pomadka wręcz sama po nich sunie. Po pomalowaniu możemy nim również...

Korygowanie kształtu ust oraz brwi
Skorygować kształt ust z pomocą korektora. Używam go najczęściej przy mocniejszych kolorach pomadek. Usta muszą być wtedy idealnie wyrysowane, ponieważ kolor ust bardzo rzuca się wtedy w oczy. Obciachem by było wyjść z krzywo pomalowanymi ustami w kolorze czerwonym, mam rację? Sprawdza się też świetnie przy czyszczeniu kształtu brwi z niechcianego cienia. Do tego używam go codziennie.

Nakładanie korektora pod skrzydełka nosa
Większymi pędzlami możemy mieć z tym problem, detail shader nadaje się do tego idealnie. Wystarczy nabrać korektor dosłownie na czubeczek pędzla i z jego pomocą zakryć wszelkie zaczerwienienia.

Zagęszczanie linii rzęs/blendowanie kreski
Moje najnowsze odkrycie. Można nim zrobić bardzo cieniutką kreskę przy linii rzęs, a następnie delikatnie ją rozetrzeć. Nie przepadam za używaniem w tym celu skośno ściętych pędzelków, więc wypróbowałam ten i nadaje się do tego idealnie.


Jakie jeszcze zastosowanie byście dla niego znalazły? Macie w swoich zbiorach pędzle, dla których nie możecie znaleźć zastosowania?

6 komentarzy:

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger