PODSUMOWANIE ZABAWY PIĘKNA JESIENIĄ

Przyszedł czas na podsumowanie wyzwania Piękna jesienią. Niestety nie brałam w niej udziału od początku, jednak zgrabnie dołączyłam do zabawy wraz z tematem, który dotyczył moich ulubionych kolorów pomadek na jesień. 



Bardzo lubię brać udział w tego typu zabawach. Sprawiają one dużo frajdy, uczą systematyczności i pozwalają, przede wszystkim, poznać nowe blogi. Od początku akcji nie miałam nawet okazji poprzeglądać wpisów innych dziewczyn, będę musiała wszystko nadrobić w wolnej chwili. Poza tym, że była to bardzo fajna zabawa, seria tych wpisów wprowadziła mnie w iście jesienno-zimowy nastrój.
Co jest jednak najcenniejszy w tego typu zabawach? To, że możemy się nawzajem inspirować oraz polecać produkty, które sprawdzają się Nam w makijażu, bądź pielęgnacji. Dużo dziewczyn, w tym ja, czyta opinie o danym produkcie, zanim wybierze się na zakupy. Jesteśmy dla siebie kopalnią wiedzy i inspiracji. To piękna rzecz, że możemy się uczyć od siebie nawzajem, nie wychodząc nawet z domu. Zauważyłam też, że początku zabawy przybyło mi sporo komentujących, co bardzo mnie cieszy.

Brałyście udział w wyzwaniu?

3 komentarze:

  1. Bardzo lubiłam czytać te wpisy, zwłaszcza o pomadkach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. żałuję, że nie wzięłam udziału w tej akcji.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger