JESIENNA GARDEROBA Z ZAFUL - LISTA ŻYCZEŃ - BAWEŁNIANE SWETRY

Robiąc ostatnio porządki w szafie, zdałam sobie sprawę, że mam całkiem sporo swetrów i sweterków. Jeżeli chodzi o tą część garderoby, to u mnie w szafie zawsze znajdzie się miejsce dla kolejnego egzemplarza, zwłaszcza, jeśli jest w paski. 
Dziś, mam dla Was nieco inny wpis, mianowicie jest to wishlista ze sklepu internetowego zaful.com, która ma w ofercie całkiem pokaźną ilość swetrów. Odkąd zaczęłam interesować się minimalizmem, zaczęłam zwracać uwagę na materiały, z których kupuję ubrania. Sweterki, które wybrałam na ten post są w niemal 100% bawełniane no i znaczna większość jest w paski!






Napiszcie mi koniecznie, czyli lubicie swetry w paski oraz, czy podobają się Wam wybrane przeze mnie modele! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger