4# Piękna jesienią - pielęgnacja ciała i twarzy w okresie jesiennym

Po lecie skóra twarzy i ciała wymaga specjalnej opieki. Klimatyzacja i niska temperatura wysuszają ją, więc zmiana pielęgnacji jest jak najbardziej wskazana. Ja wiele nie zmieniam, jedynie używam czegoś po prostu częściej, niż przez resztę roku, ale o tym dowiecie się z pozostałej części wpisu.


 Twarz - maseczki i krem
Maseczek używam przeróżnych, ostatnio wykańczam ostatnie sztuki z Eveline oraz z Dermaglin. Bardzo dawno nie używałam maseczek z Ziaji, które są moimi ulubionymi. Moją ulubioną jest ta z szarą glinką, czerwoną kupiłam po raz pierwszy i nie widziałam znacznej różnicy w wyglądzie skóry, a zielona czeka na swoją kolej.
Krem z KORANY Magia Nocy to świetny kosmetyk, który jest moim ulubionym kremem na noc. Działa nawilżająco i wygładzająco na skórę i jest bardzo wydajny, mimo iż nakładam go trochę więcej niż krem na dzień. Szybko się wchłania, przez to produkt wsiąka w skórę, nie w poduszkę :)



Ciało i dłonie
Do ciała zazwyczaj używam oliwki z Rossmana, miałam jednak ochotę na coś innego. Słyszałam dużo pozytywnych opinii o HIPP i teraz mogę się pod nimi podpisać. Oliwka ma krótki skład i działa natychmiastowo, po wklepaniu w skórę.
Do stóp od jakiegoś czasu testuję krem z GlySkinCare, który jest niesamowicie gęsty a mimo to bardzo szybko się wchłania. Uwielbiam testować kremy do stóp, zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym. Odezwę się do Was z osobnym wpisem, na jego temat, za jakiś czas.


Odkąd wypróbowałam kremy Alantan Dermoline jestem pewna, że w najbliższej przyszłości nie sięgnę po nic innego. Na moje suche dłonie działają świetnie, zwłaszcza ten niebieski. Pod makijażem również dobrze się sprawdzają.


Oprócz dbania na zewnątrz, polecam również picie wody z cytryną, herbatę z korzeniem imbiru ( po dwóch dniach przeszedł mi paskudny ból gardła ) oraz ssanie oleju.

A Wy jak o siebie dbacie, gdy za oknem robi się chłodniej?

10 komentarzy:

  1. Już kolejny raz widzę maseczkę z Dermaglin, chyba coś przegapiłam, muszę nadrobić zaległości :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię maseczki Ziaja i Alantandermoline :) A jeżeli chodzi o zmiany w pielęgnacji to wraz z końcem lata zawsze zaczynam kwasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dojrzewam do tego :) Może w przyszłym roku się skuszę.

      Usuń
  3. maski najlepsze na jesień a szczególnie Ziaja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę mój ulubiony krem niebieski Alantandermoline :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie oliwka z Hipp to podstawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię maseczki z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię maseczki Ziaja :) Dobrze, że mi przypomniałaś o krem Alantan... Miałam go kupić. ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger