3# Piękna jesienią - paznokcie

Czas na spóźniony, już trzeci, temat "piękna jesienią". Mam Wam do pokazania trzy kolory, które są idealne na jesień. Niestety, mam niewielką kolekcję lakierów hybrydowych, w innym wypadku, pokazałabym Wam znacznie więcej kolorów. W zeszłym roku pojawił się post z moim jesienno-zimowym niezbędnikiem, gdzie pokazywałam Wam lakiery, jakich używam w tych chłodniejsze miesiące. W tym sezonie bardzo minimalistycznie, ale mam nadzieję, że w niedługim czasie ilość lakierów hybrydowych w moich zbiorach się powiększy.

♥ Piękna jesienią #2 - usta
♥ Jesienno-zimowy niezbędnik 


058 HEATHER GRAY
Ten kolor przewinął się przez przypadek w dwóch wpisach z ulubieńcami w tym roku. Bardzo delikatny kolor, lekko fioletowy, troszkę szarawy. Prezentuje się pięknie, zwłaszcza na dłuższych paznokciach. Dwie cienkie warstwy wystarczą, aby pokryć płytkę w całości.


135 FRAPPE
Subtelny nudziak, który na dniach wyląduje na moich paznokciach. Wcześniej, nawet bym nie pomyślała, że spodobają mi się tego typu kolory. Teraz nie mogę oderwać oczu od klasycznych beży i róży. Mam wrażenie, że tego typu kolory dodaję czystości i schludności dłoniom.

005 BERRY NUDE

Mój pierwszy semilaczek, który jest brązowo-czerwonawym odcieniem, bardzo jesienny, ciepły kolor. Jest bardzo nietypowy, nigdy z podobnym odcieniem się nie spotkałam. Na pierwszy rzut oka przypomina brąz z domieszką czerwonej rdzy. Zresztą, sam producent określa ten kolor jako "rdzawa czerwień w rozbielonej tonacji". Nie widzę w nim rozbielenia, ale wszystko inne się zgadza.


Jakie są Wasze ulubione kolory lakierów do paznokci na jesień?

11 komentarzy:

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger