#1 4 PALETKI - 4 MAKIJAŻE | SEPHORA COLLECTION COLOR AROUND THE WORLD - RIO

W zeszłym roku pod choinkę dostałam mini paletki z Sephory z kolekcji 'Color around the world'. Dziś chciałabym napisać Wam parę słów o pierwszej z nich, mianowicie o Rio, dorzucając od siebie propozycję dziennego makijażu.


 Kolekcja inspirowana jest czterema miastami - Nowym Yorkiem, Rio de Janeiro, Rzymem oraz Paryżem. Kolory są skrajnie różne, tylko w jednej z nich są bardzo neutralne, w której, dowiecie się przy okazji następnym wpisów. Dziś zajmujemy się kolorami Rio.




Paletki, opakowaniem, przypominają notesy. Są małe i bardzo poręczne, zwłaszcza w podróży, do kosmetyczki nadają się idealnie. Wykonane są z tektury, a co za tym idzie - są bardzo lekkie. Na 'klapce' znajduje się, bardzo dobre jakościowo, lusterko, oraz obrazkowa propozycja makijażu z instrukcją kro po kroku w języku francuskim. 


W paletce znajdują się cztery cienie oraz jeden róż. Na zdjęciu poniżej, przedstawiam Wam swatche. Widać gołym okiem, jak kolory tracą na pigmentacji. Różu praktycznie nie widać, jest bardzo delikatną mgiełką, wzdłuż kciuka, widzicie to? W opakowaniu przypomina delikatny karmel.


Kolory są średnio na pigmentowane, tracą intensywność przy rozcieraniu i zmieniają się jedynie w chmurkę koloru. Wielkiego makijażu nimi nie wykonamy, dlatego zajęłam się bardzo prostymi makijażami. 
Całą powiekę pokryłam cieniem Cocount milk, załamanie odkreśliłam Cha mate, wzdłuż powieki narysowałam cieniutką kreseczkę cieniem w kolorze Aqua a w kącik oka nałożyłam delikatnie złota o nazwie Tropical bird. Na środek powieki musnęłam subtelnie róż, aby cokolwiek się tam błyszczało. Na koniec nałożyłam beżową kredkę z My Secret i wy tuszowałam rzęsy tuszem z Pierre Rene.




Jak wiemy, makijaż dzienny nie ma być odkrywczy. Ma być prosty, delikatny, podkreślający urodę a przede wszystkim szybki w wykonaniu. Można z tą paletką nieco pokombinować, jeżeli ktoś oczywiście ma ochotę się pobawić. Jednak nie są one na tyle przemyślane, aby szaleć.


Jak Wam się podoba moja propozycja? Podoba Wam się zestawienie kolorystyczne w palecie?

7 komentarzy:

  1. Podoba mi się forma tych paletek :D Ale dla mnie to taki bardziej gadżet, fajny pomysł na prezent pod choinkę. Sama bym nie kupiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, szczerze mówiąc, bym się nie zdecydowała :)

      Usuń
  2. Fajne paletki :) Jak na zeszłoroczny prezent są w świetnym stanie ;) Ja nie umiem tak szanować opakowań :D
    Śliczna jesteś i w takim delikatnym makijażu Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnownie przentują się te paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamiast tej niebieskości, chętniej widziałabym tam ciemniejszy brąz :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne opakowania paletek :) Chciałam je wypróbować, ale jednak zrezygnowałam. :) Nie jest to produkt, który MUSZĘ MIEĆ :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger