ZAKUPY Z ROSSMANA - 49% NA POMADKI | LOVELY, EVELINE, WIBO |

Jak tam u Was po promocjach w Rossmanie? Szczerze mówiąc u mnie tylko tyle, ile zobaczycie w dzisiejszym poście. Mam Wam do pokazania pięć konturówek i trzy pomadki i to by było na tyle :) Porównałam sobie ceny w sklepach internetowych i stacjonarnych i doszłam do wniosku, że nie dam zrobić się w konia i wolę zamówić przez internet. Tymczasem zapraszam na krótki przegląd łupów rossmanowskich.


 Kredki | Lovely, Wibo | - Perfect Line i Nude Lips

Nie mogłam przejść obojętnie obok tych kolorów zwłaszcza, że na wielu blogach widziałam ich bardzo pozytywne recenzje. Kolory od prawej: 2,3,4,1,3. Na chwilę obecną dwójka jest moim ulubieńcem. Jest to takie delikatny, ciepły brąz. Pięknie dopełnia jesienne makijaże. 



Pomadki | Eveline Cosmetics | - Long Lasting Velvet Matte 
Pisałam Wam o jednej pomadce z tej serii w tym wpisie. Tym razem skusiłam się na delikatniejsze kolorki: 412 mystic rose, 413 cashmere pink i 415 nude pink (od góry). Ładnie uzupełniają moje dzienne makijaże i dobrze się aplikują. 



Pochwalcie się, co Wy kupiłyście w Rossmanie! A może nie dałyście się skusić na przeceny?

18 komentarzy:

  1. jedną z tych pomadek eveline też kupiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja kupiłam konturówkę marki Lovely, udany zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam sobie kupić te kredki:) ale do wyboru zostały już pootwierane i zniszczone:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam to szczęście, że mój Rossman nie był splondorwany :)

      Usuń
  4. Jeśli chodzi o usta to na nic się nie zdecydowałam ;) ogólnie u mnie skromnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym roku ominęłam tę część promocji ale następnym razem muszę coś upolować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rzadko kupuję na tych promocjach, ale te kolorki od dawna do mnie mówiły :)

      Usuń
  6. Ja poszłam do Rossmanna po konturówki Lovely, ale niestety nie udało mi się ich dorwać ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomadki :) Konturówkę z Lovely tylko mam w odcieniu 1, bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie cudne kolory i miałabym problem wybrać. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja nie wybierałam i wzięłam wszystkie :D

      Usuń
  9. Ja również mam te kredki z lovely i wibo i oprócz cudownego koloru ich trwałość i piękne wykonczenie mnie zachwyca!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger