ULUBIEŃCY SIERPNIA | SEMILAC, GOLDEN ROSE, GLOV, TIANDE, GLYSKINCARE |

 Czujecie, że już powoli zbliża się do Nas jesień? Wczoraj idąc do sklepu, poczułam ciepły zapach liści, które grzały się na słońcu. Uwielbiam ten zapach i co roku na niego czekam a to dziwne, bo nie lubię, kiedy jest zimno. Jak dla mnie, zimy w ogóle mogłoby nie być. Lato i jesień wystarczą ;)
 Wakacje się skończyły, czas zakasać rękawy i brać się do roboty, co nie? Ja mam jeszcze miesiąc, więc śpieszyć się nie muszę. Ciekawa jestem, ile z Was zaczęło teraz szkołę?




Semilac, heather gray 058
Jeszcze do niedawna nie przepadałam za lakierami w takim odcieniu, właściwie, to nie wiem nawet, po co go kupiłam, skoro jeszcze w zeszłym roku malowałam paznokcie na bardziej wyraziste kolory. Na szczęście przekonałam się i jest to na ten moment mój ulubiony kolor na paznokciach. Jest to delikatnie przybrudzony, poszarzały róż. Efekt syrenki wygląda na nim przepięknie.
Ps: Właśnie przejrzałam wpis z ulubieńcami czerwca i zauważyłam, że ten lakier się w nich pojawił. Kompletnie o tym zapomniałam! No cóż, przynajmniej możecie być pewne mojej opinii na temat tego lakieru.


Golden Rose, Vision Lipstick 110
Zdecydowaną część zeszłego miesiąca przechodziłam z tą pomadką na ustach. Swój makijaż robiłam wręcz automatycznie, codziennie sięgając po te same produkty, których byłam pewna, że mnie nie zawiodą. Pomadka jest w odcieniu pięknego, soczystego różu. Z jej trwałością jest różnie i jeszcze nie do końca udało mi się ją rozgryźć. Generalnie, u mnie zawsze, z trwałością pomadek, jest problem. Chociażby np z matami, słynne Bourjois odpadają, koszmarnie się zjadają. 





Glov, Quick Treat - mini rękawica do demakijażu
Wyobrażacie sobie zmywać makijaż oka tylko za pomocą wody? Mnie, na samą myśl, przechodziły ciarki. Jednak z tym maleństwem nie dość, że jestem w stanie zmyć ten makijaż, to jeszcze nie muszę dodatkowo używać płynu micelarnego, aby domyć ewentualnie resztki. Chociaż i tak wolę to zrobić, tak dla pewności. Najczęściej jednak jest czysty. Ja posiadam wersję mini, z czasem pewnie skusze się na tą większą. Niesamowicie szybko zmywa się oczy tą miniaturką. Jest nieco szarawa, ponieważ zafarbowała mi w praniu, jednak powoli dochodzi do swojego pierwotnego koloru.

Tiande, gąbeczka do mycia twarzy
Moja przygoda z gąbeczkami zaczęła się od Calypso z Rossmana, które pojawiły się w ulubieńcach października w zeszłym roku. Odkryłam wtedy, jak używanie takiego wynalazku jest wygodne i przyjemne, ponieważ przy okazji zmywania makijażu, bądź maseczki, wykonujemy masaż, oczyszczając przy tym skórę twarzy. Ta gąbka, w porównaniu do Calypso, jest bardziej męsista i mniej gąbczasta, przez co trochę ciężko wypłukać z niej resztki kosmetyków. 


GlySkinCare, odżywka z olejem makadamia i keratyną
Pojawiła się w mojej pielęgnacji włosów, więc musiała wręcz pojawić się w ulubieńcach. Tam napisałam już wszystko na jej temat, jest po prostu świetna i na pewno będę do niej wracać. Moje włosy po żadnej innej odżywce nie wyglądały tak, jak odkąd zaczęłam używać tej.
Do kupienia tutaj.

Czy moi ulubieńcy pokrywają się z Waszymi? A może zainteresował Was któryś produkt, i chcecie go teraz wypróbować?

11 komentarzy:

  1. Lakier ma piękny kolor <3
    No i ta pomadka od GR cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko o czym wspomniałaś, to dla mnie nowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to najwyższy czas się z nimi zapoznać :D

      Usuń
  3. ta szminka jest cudowna, zdecydowanie moj ulubiony kolor! :)
    GLOV mam w większej wersji i jestem w tej rękawiczce zakochana, maluje sie mocno a ona zmywa doslownie wszystko :) jedyna rzecz to nie piore jej w pralce bo slyszalam ze ona ma tak delikatne wlokna ze moga stracic swoje wlasciwosci przez pranie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie? Z moją nic się nie dzieje, a piorę ją już od jakiegoś czasu.

      Usuń
  4. Mam tę gąbeczkę z Tiande i jestem zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zmywanie makijażu samą wodą ? to musi być ciekawe. a ten semilac - cudny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, ciekawe i, o dziwo, bez bolesne :)

      Usuń
  6. Cudowny odcień lakiery <3 Ta seria pomadek z Gr jest mega !

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger