ZORGANIZUJ SIĘ Z RANA - 4 RADY, DZIĘKI KTÓRYM SZYBCIEJ WYJDZIESZ Z DOMU

Jeżeli obserwujecie mnie na snapie bądź instagramie, to wiecie, że kilka dni temu wróciłam z wakacji. Przed samym wyjazdem miałam bardzo dużo na głowie, dlatego też nie zdążyłam napisać żadnego posta, którego mogłabym udostępnić.
Dziś mam dla Was wpis, związany z organizacją czasu. Przyznaję, że mam z nią problem i nie zawsze udaje mi się zrobić wszystko to, co mam do zrobienia w dany dzień, czasami social media po prostu wygrywają ;) Jednak od paru lat jestem wierna kilku punktom, z którymi chciałabym się z Wami podzielić. Przydają się one nie tylko w kryzysowych sytuacjach, kiedy zaśpię, ale też na co dzień, kiedy chcę po prostu szybko się ogarnąć i wyjść na miasto. 




















1. Przygotuj sprawdzony zestaw ubrań dzień wcześniej
Bardzo prosty punkt, który potrafi zaoszczędzić kilka minut, kiedy zaśpimy do pracy czy szkoły. Mężczyźni zazwyczaj nie mają z tym problemu i chwytają pierwszą lepszą koszulkę oraz parę jeansów, jednak jak jest z kobietami - same dobrze wiemy. Warto mieć swój unikalny sprawdzony zestaw, po który będziemy sięgać automatycznie, jak tylko otworzymy szafę. Jaki to ma być zestaw? Musicie same odpowiedzieć sobie na to pytanie. Ma być on przede wszystkim wygodny i w 100% Wasz. O uniformie pisała kiedyś Marta, więc warto do niej zajrzeć, jeżeli jeszcze nie widziałyście tego wpisu.

2. Szybkie i pożywne śniadanie? Koktajl!
Czy jest na sali osoba, która nie lubi koktajli? Nie ma :) Wykonanie szejka zajmie nie więcej niż pięć minut, możesz go równie dobrze zrobić dzień wcześniej i włożyć do lodówki. Nie musisz go pić w domu, jeśli bardzo się spieszysz - jeżeli masz odpowiedni pojemnik możesz to zrobić np w autobusie lub w drodze na przystanek. Swego czasu to była moja ulubiona forma śniadania, potrafi nasycić na kilka godzin zwłaszcza, jeżeli będziesz go popijać powoli i raz na jakiś czas. Kombinacje smakowe pozostawiam Wam, ja najbardziej lubię te z bananem w roli głównej i nasionkami chia, jako dodatek. Pojemnik (ostatni) który widzicie na zdjęciu, jest z firmy Sistema z serii To Go. Mam go już od półtorej roku i ani razu mi nie przeciekł, jestem z niego bardzo zadowolona. 

źródło - mój instagram @takbardzokosmetycznie_blog

3. Minimum z minimum, czyli makijaż
Jeżeli nie macie większych problemów z cerą to sam krem nawilżający Wam wystarczy, na większe niedoskonałości oczywiście korektor + puder, który utrzyma Wam kosmetyk na miejscu i utrwali go. Nie wiem, jakie Wy macie zdanie na temat poprawiania makijażu w miejscu publicznym, ale ja nie mam z tym problemu, dlatego pudru możecie użyć już po wyjściu z domu. Brwi - obowiązkowo henna jeżeli Wasze brwi są jasne i koniecznie chcecie je podkreślić, do czego zachęcam, ponieważ potrafią one bardzo zmienić rysy twarzy. Jeżeli natomiast jesteście posiadaczkami ciemnych i ładnie wyregulowanych brwi to wszystkie Wam zazdrościmy :) W tym wypadku możecie zostawić je saute, bądź ułożyć żelem transparentnym. Malowanie rzęs jest elementem makijażu od którego zaczynała chyba każda z Nas (nie licząc szminek mamy i kolorowych balsamów do ust ;)) Śpiochom i posiadaczkom krótkich oraz jasnych rzęs polecam udanie się do stylistki w celu założenia sztucznych. W zeszłym roku miałam zrobione rzęski metodą 1:1 i nawet nie przypuszczałam, jak potrafi to ułatwić codzienne funkcjonowanie. Wiem jednak, że nie każda z Was da sobie podłubać klejem przy oku, dlatego, jeżeli zaoszczędzicie na nakładaniu podkładu, pudrowaniu i podkreślaniu brwi, to rzęsom możecie poświęcić troszkę więcej czasu, jeśli są one naprawdę wymagające. Na koniec usta - do tak minimalistycznego makijażu bardzo lubię używać balsamów delikatnie koloryzujących, które ożywią całą twarz. Moim ulubionym jest Maybelline Baby Lips o smaku wiśniowym. Próbkę perfum też warto mieć w kosmetyczce w drodze na przystanek może się przydać.

4. Spakuj się dzień wcześniej
Czy jest coś gorszego niż porozwalane dokumenty po całym pokoju akurat w momencie kiedy śpieszysz się na autobus? No właśnie, dlatego kiedy przygotowujesz sobie wieczorem ubrania, warto również ogarnąć swoją torebkę. Gwarantuję, że położysz się spać ze spokojniejszą głową i nie będziesz, leżeć w łóżku, rozmyślać nad tym, czy Twój dowód osobisty jest w portfelu czy leży gdzieś na komodzie. Po co się stresować przed samym pójściem spać?

Macie jakieś swoje sprawdzone sposoby na szybkie ogarnięcie się rano? A może robicie wszystko na ostatnią chwilę i wolicie biegać po mieszkaniu i szukać tego dowodu? ;)

14 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Tobą :) Bardzo przydatny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę wstać wcześniej, żeby mieć pewność, że zdążę się ogarnąć:) Nic tak mnie nie stresuje jak świadomość, że zostało mi 5 minut do wyjścia, a ja jeszcze w proszku:0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak mnie! Jeżeli mam na 8 to o piątej już wstaję i robię wszystko w swoim tempie w taki sposób, żeby się ładnie wyrobić :)

      Usuń
  3. Świetny wpis
    ja też staram się spakować dzień wcześniej i przygotować sobie ubranie
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre rady, trzeba jeszcze znaleźć silną wole, żeby je wprowadzić w życie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to już działa automatycznie, całe szczęście :D

      Usuń
  5. A jakie koktajle robisz najczęściej? Po prostu owoce i mleko, czy może dodajesz jakieś płatki np. owsiane? Oprócz tego, ze chia, o czym napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie tylko chia, ale przymierzam się do zakupu np młodego jęczmienia :)

      Usuń
  6. Zawsze sobie obiecuję, że przygotuję ubrania dzień wcześniej a potem wychodzi tak, że w biegu łapię to co jest wyprasowane. Niestety, nie zawsze są to udane stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rady kochana, rano bardzo często sięgam po koktajle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie przygotowuję ubrań dzień wcześniej, bo dla mnie to nie ma sensu - nigdy w życiu jeszcze nie ubrałam przygotowanego zestawu hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, wypadałoby się też tego trzymać, haha :D

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger