TOP 3 ULUBIONE BLOGI

 Podobny post już się jakiś czas temu pojawił. Przedstawiłam Wam wtedy moje trzy ulubione kanały na youtube. Obiecałam Wam wtedy, że pokażę Wam też moje ulubione blogi. Tak się składa, że zarówno kanałów jak i blogów mam po trzy. Przy okazji: dwa lata temu już pojawił się post z moimi ulubionymi blogami, zmieniło się bardzo wiele. Jesteście ciekawe?



 To króciutkie zestawienie otwiera moja ulubienica <3 Bloga Agaty czytam tak długo, jak jestem na bloggerze, czyli od ponad trzech lat. Przepiękny, przejrzysty wygląd sprawia, że aż miło tam przebywać. Wpisy czyta się szybko, oko się nie męczy a zdjęcia! Zdjęcia są przepiękne, Agata jest moją olbrzymią inspiracją. Jestem pewna, że znacie jej bloga, a jeżeli nie, to koniecznie nadróbcie zaległości. Najczęściej czytam wpisy z recenzjami, ufam Agacie i jeszcze na żadnym produkcie, który rekomendowała, się nie zawiodłam.

 Moja ulubiona krakowska blogerka :) Dzięki Alince Nasz ukochany krakowski Pigment jest oblegany przez tysiące dziewczyn dziennie, haha. Na blogu Aliny znajdziecie całe mnóstwo przepisów DIY np na migdałową pastę do oczyszczania twarzy lub maskę z nasionek chia i wiele wiele innych. Oprócz przepisów znajdziecie też makijaże krok po kroku i recenzje wielu kosmetyków z każdej półki cenowej.

 Daria słynie z jednych z piękniejszych włosów na polskiej blogosferze, jestem pewna, że jeśli jesteście włosomaniaczkami, to na pewno znacie jej bloga. Daria często porusza tematy włosowe i paznokciowe. Ostatni tutorial na manicure jest iście wakacyjny, bardzo żałuję, że mam krótkie paznokcie. Chętnie bym się pobawiła przy pazurkach. 

 Co łączy te wszystkie dziewczyny? Przede wszystkim są konsekwentne w tym, co robią. Wpisy, jakie dodają, są bardzo przydatne i założę się, że wpisując jakąkolwiek frazę urodową w google , niejednokrotnie natrafiłyście na któryś z tych blogów. Wszystkie trzy dziewczyny są olbrzymią inspiracją, poczynając od przepięknych szablonów na blogach a kończąc na ich kreatywności odnośnie wpisów i zdjęć. 

Nie pytam, czy znacie te dziewczyny, jestem pewna, że tak. Napiszcie mi, jakie są Wasze ulubione blogi!

20 komentarzy:

  1. Z całej trójki najbardziej cenię sobie Agatę! :) Za jej szczerość, za to jak pomaga zwierzakom, za piękne zdjęcia i bycie... kochaną. Pozostałe dwa blogi też czytam, ale u Agu nie czuję takiego dystansu typu - ja jestem blogerem, Ty tylko mnie czytasz. Czuję jakbym czytała bloga starszej siostry :)

    A u mnie ciężko jest stworzyć Top3, ale blogi, na które zaglądam najdłużej to na pewno AguBlog, Kosmetyki Bez Tajemnic, Basia Smoter :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki bez tajemnic i Basię również znam :) Odnośnie tego co napisałaś o Agacie - nic więcej bym nie dodała :) Po prostu starsza siostra :)

      Usuń
    2. Dziewczyny, dziękuję! <3 Nawet nie wiecie jak mi miło, czytać takie słowa! <3 Szczególnie w tak beznadziejny czwartek jak dziś! Buziaki :*

      Usuń
    3. Sama prawda, po prostu jesteś świetna w tym, co robisz :)

      Usuń
  2. Znam 2 i 3, ale wolę mniej popularne blogi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka "niszowych" blogów, które czytam i bardzo lubię :) np Miskejt lub mojeimponderabilia :)

      Usuń
  3. Zaglądam na wszystkie trzy. W szczególności podziwiam piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdjęciami tych dziewczyn można się zachwycać i zachwycać :)

      Usuń
  4. Dziewczyny są dobre w tym co robią.

    OdpowiedzUsuń
  5. Alina! <3 Jest cudowna, na każdy problem znajdzie rozwiązanie, na każdy komentarz odpisze... Podziwiam ją, dzięki niej tyle się nauczyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Nie wiem, czy mając tak dużą liczbę czytelników byłabym w stanie ogarniać bloga tak jak Alinka.

      Usuń
  6. lubie te wymienione przez ciebie blogi.
    Obserwuje Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się u mnie spodobało :)

      Usuń
  7. Nie znam ani jednego :D ale to pewnie dlatego, że nie odwiedzam blogów kosmetycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja ulubiona Kosmetyczna-hedonistka! :)
    Pozdrawiam gorąco :*!
    Zapraszam do mnie: https://bezblednakosmetyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger