PAZNOKCIE NA WAKACJACH - WAKACYJNE KOLORY OD DONEGAL

 Jeszcze do niedawna namiętnie malowałam paznokcie. Teraz, niestety, ich stan nie pozwala mi na to. Dziś, mam Wam do pokazania pięć buteleczek, w których kryją się iście wakacyjne kolory. No, może poza jednym, reszta jednak, jest w 100% wakacyjna. 

 Jeżeli czytacie mojego bloga od dłuższego czasu, to wiecie, że kiedyś publikowałam wpisy paznokciowe. Zdobienie, które pojawiało się najczęściej, to kropki, które uwielbiam do teraz i uważam, że są mega urocze.

 Seria nazywa się beauty shine by Donegal. Z pośród lakierów, które mam Wam dziś do pokazania, przeważają kolory pastelowe, które fajnie dopełnią letnią stylizację. Najbardziej podoba mi się róż o numerze 7138. Jest to jasny koral, bez drobinek, bardzo dziewczęcy - takie kolory bardzo lubię. 
 Mięta o numerze 7121 i niebieski nr 7134 wraz z różem nie mają drobinek i i mają klasyczne, połyskujące wykończenie. Aby uzyskać pełne krycie potrzebne są dwie cienki warstwy. Fiolet o numerze 7167 jest z maleńkimi drobinkami, które opalizują na srebro. Na paznokciach bardzo ładne się mieni, jednak ja nie lubię tego typu wykończeń i na pazurkach mi się nie podoba. Ten lakier, do uzyskania pełnego krycia, też potrzebuje dwóch cienkich warstw. Ostatnim lakierem jest bezbarwny z brokatem nr 7159. Można nim robić delikatne zdobienia, np kropki ;) za pomocą sondy. Dwie warstwy brokatu dają ładny akcent, np na paznokciu wskazującym. Jak tylko zregenerują mi się paznokcie, dodam w końcu wpis z letnim manicure w towarzystwie tego brokatu.


Jak Wam się podobają kolory od Donegal? Jaki kolor paznokci nosicie najczęściej?

10 komentarzy:

  1. Jako miętomaniaczka pytam gdzie je można dostać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona tymi kolorami! Aż ciężko wybrać, który najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie piękne..ale nie znam tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nie znasz? Po przeczytaniu tego posta już znasz :D

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger