ULUBIEŃCY KWIETNIA | HIMALAYA HERALS, ZIAJA, GREEN PHARMACY, ISANA |

 Niesamowite, że mamy już maj. Musicie mi wybaczyć moją chwilową nieobecność, ale jestem w trakcie matur, które, na szczęście już się kończą. Został mi tylko jeszcze angielski, który mam dzisiaj i ustne. Mam nadzieję, że uda mi się wrócić do Was jak najszybciej, bo mam bardzo napięty kalendarz z postami na najbliższy czas. 
 A jeżeli chodzi o dzisiejszy wpis to mam Wam do pokazania tylko pielęgnacje. Ostatnio bardziej stawiam właśnie na tą część kosmetyki, niż na kolorówkę. 




Green Pharmacy, płyn micelarny 3w1 owies
 Postanowiłam zrezygnować na jakiś czas z Garniera i poszukać czegoś innego. Padło na GP ze względu na cenę oraz pojemność. Jestem skora porównać ten płyn właśnie do Garniera, jeżeli chodzi o działanie oraz wydajność. Mam wrażliwe oczy i praktycznie każdy płyn podrażnia mi je i sprawia, że oczy zachodzą mi mgłą. Ten działa bardzo delikatnie i szybko rozpuszcza tusz na rzęsach.


Himalaya Herbals, krem intensywnie nawilżający
 Jakiś czas temu zauważyłam, że nakładając podkład (obojętnie jaki) moja skóra wygląda pudrowo jeszcze przed przypudrowaniem. Odkąd używam tego kremu większą ilość na noc i na dzień, czuję, że moja skóra jest nawilżona, ale nie tłusta. Krem szybko się wchłania, pięknie pachnie i konsystencją przypomina mi mokra bitą śmietankę - mniam!


Ziaja, oliwkowa woda tonizująca z wit. C - liście zielonej oliwki
 Używana zamiast tradycyjnego toniku świetnie odświeża i tonizuje skórę. Nie używałam jej w ciągu dnia, ale pod makijaż nadaje się idealnie. Czekam z nią na większe upały aby móc ją przetestować w plenerze, ale psikając sobie nią twarz na taką pogodę, jaka jest teraz, sprawdza się bardzo fajnie.


Isana, wiosenne mydło z wyciągiem z rabarbaru
 Widząc mydło o zapachu rabarbaru po prostu nie mogłam przejść obojętnie. Piłam kiedyś kompot i pamiętam, że bardzo mi smakował. Za 3 zł kupiłam wkład półlitrowy i wlałam od razu do pojemnika na mydło, dlatego też, mogę Wam teraz pokazać puste opakowanie wkładu. Zapach tego mydła jest iście wiosenny a ja uwielbiam wprawiać się zapachami w dobry nastrój. Jest to edycja limitowana, ale widziałam go wczoraj w Rossmanie, więc chyba przejdę się jeszcze po jedno opakowanie.

Używałyście w zeszłym miesiącu jakiegoś produktu, który podbił Wasze serce? 

17 komentarzy:

  1. Ależ jestem ciekawa tego płynu micelarnego od Green Pharmacy :)
    Moje serce ostatnio podbił podkład No Mask z Lirene <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Macałam go na Meet Beauty i też się nim zainteresowałam :)

      Usuń
  2. Nie znam tych kosmetyków,
    ale mydło z rabarbarem bardzo mnie zainteresowało
    pozdrawiam MARCELKA ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten krem do twarzy i również sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten płyn Green Pharmacy strasznie mnie podrażnia w oczy, kupiłam go zachęcona ceną i tą duża pojemnością ale go nie kupię więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że się nie sprawdził :( ja jestem pewna, że do niego wrócę.

      Usuń
  5. Ta woda tonizująca właśnie mi się kończy, bardzo ją lubię ;) Z GP miałam płyn w wersji rumiankowej i też lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam wersję rumiankową u znajomej i bardzo mi się spodobała :)

      Usuń
  6. ciekawi mnie ten micel Green Pharmacy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To mydło z Isany bosko pachnie, woda oliwkowa ziaji też przypadła mi do gustu, za to ten micel to dla mnie bubel ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Isana ogólnie ma fajne te mydełka, ale to przebija każdy inny zapach :)

      Usuń
  9. To rabarbarowe mydełko z Isany jest obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię Ziaję, a ten spray tez jest jednym z moich ulubieńców !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo polubiłam krem do twarzy Ziaja, biała herbata, jest super na dzień i pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. powidzenia z maturami :) Co do produktów, to żadnego nei testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście już bliżej końca :)

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger