NOWOŚCI OSTATNICH TYGODNI - KOSMETYKI, BIUSTONOSZ, SPODNIE I BUTY

W ostatnim czasie wpadły, w moje posiadanie, bardzo ciekawe kosmetyki i trzy rzeczy, których zdecydowanie brakowało w mojej garderobie. Zauważyłam, że po lekturze "Slow Fashion" zaczęłam dużo rozsądniej robić zakupy i coraz częściej pozbywać się niepotrzebnych ubrań. Jestem ciekawa, jakie Wy macie podejście do zakupów ubraniowych. Jesteście kolekcjonerkami, czy podchodzicie do tego z głową?


spodnie/biustonosz - H&M
trampki - CONVERSE

W mojej szafie bardzo rzucał się w oczy brak spodni dresowych. Idealnych, wymarzonych spodni w kolorze ciemnego popielu szukałam od kilku lat. Żadne nie spełniały moich wymagań, aż do  tamtej soboty, kiedy w końcu udało mi się dorwać dokładnie takie, jakie sobie wymarzyłam. W tym samym sklepie, mianowicie w H&M, kupiłam miękki biustonosz, które od jakiegoś czasu są modne. Jest on mega wygodny, dużo bardziej od tradycyjnych staników. Mam nadzieję, że nie gorszy Was widok bielizny? Niektórym to przeszkadza. Spodnie kosztowały 60 zł a stanik 40 zł.
Wisienką na torcie sobotnich zakupów były moje pierwsze, wymarzone od lat trampki Converse. Od trzech lat jestem zakochana w białych, jednak zdecydowałam się na bordowe, ponieważ uwielbiam ten kolor, nie tylko na jesień. Z białych tenisówek skuszę się na te z H&M, których od kilku lat jestem wielką fanką.



Ok, przejdźmy do części kosmetycznej! Krem z Czterech Pór Roku został kupiony na szybko i niestety nie sprawdza się w przypadku mojej bardzo suchej skóry. Będzie super na lato, kiedy, mam nadzieję, moje dłonie nie będą aż tak suche i szorstkie.
Wczoraj będąc w Rossmanie do koszyka wrzuciłam krem do rąk rumiankowy z  Alterry, który ma zostać wycofany z oferty. Kupiłam też krem pod oczy z Rival de Loop za piątaka (przecena z 7 zł). Mój pietruszkowy z Ziaji powoli się kończy, więc czas na coś nowego.


Najlepsze na koniec, czyli kolorówka. Zacznijmy od twarzy. Podkład z Rimmela, który kupiłam na promocji -49% w Rossmanie. Mam na oku jeszcze kilka produktów, jednak skuszę się kiedy indziej. Na razie daję sobie spokój. Dwa korektory z L'Oreala z serii True Match (nr 1 i 5) kupiłam każdy po 25 zł w drogerii Firlit w Krakowie na ul. Starowiślnej. Obydwa były nowe, jednak wyglądają, jakby były używane, coś mało produktu w opakowaniu. Nie mam pojęcia dlaczego. Podejrzanie niskie ceny są w tej drogerii.
Kolejnym kosmetykiem do twarzy jest brązer z KOBO o numerze 311 Nubian Desert. Długo się czaiłam na niego i udało mi się go w końcu dorwać na przecenie -40% w Naturze. Jest niesamowicie jedwabisty w dotyku i koniecznie muszę wypróbować jego jaśniejszego brata - Sahara Sand 308. W Naturze kupiłam też na przecenie -20% pomadkę z serii Longlasting z Essence nr 21 o pięknym bordowym odcieniu. Wiecie, że uwielbiam te pomadki, jakiś czas temu na blogu pojawiła się recenzja moich pierwszych dwóch odcieni - 07 i 09. Po za tym mam jeszcze czerwień o numerku 04. Same widzicie, że rodzinka Longlasting się powiększa.
Najbardziej jednak ciesze się z tuszu So Cuture z L'Oreal'a, który od zeszłego roku czekał na swoją kolej. Zielony już się kończy a Yves Rocher poleciał do denka. Fiolecik na razie jest otwarty od kilku dni, dlatego jest mokry i ciężko się nim pracuje, jednak nawet mokry daje bardzo ładny efekt na moich rzęsach. Ciekawe czy pobije mojego zielonego ulubieńca.


Wpadło coś nowego w ostatnim czasie do Waszych zbiorów? Wybieracie się do Rossmana na jakieś większe zakupy, czy tak jak ja, kupujecie rozsądnie? No i co z tą bielizną i zakupami ubraniowymi? Koniecznie dajcie mi znać!

8 komentarzy:

  1. ja tez juz jestem po Rossmanowskich promocjach :) kupilam duzo rzeczy, ale z kazdej jestem zadowolona, bo glownie patrzylam na to co przyda sie moim klientkom, ktore przychodza do mnie na makijaz :)
    Obserwuje! :* Zapraszam do mnie :) jeżeli mój blog spodoba Ci siętak jak Twój podoba się mnie to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem początkującą wizażystką, więc dopiero poznaję produkty :)

      Usuń
  2. Jeżeli chodzi o Rossmann kupuję tylo to co mi potrzebne lub od dawna chciałam przetestować. Ograniczam się do minimum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i prawidłowo! Pieniądze w kieszeni i porządek w toaletce :)

      Usuń
  3. Polecam Ci odżywczy koncentrat do rąk Tołpa. Mam już 6 opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już szóste? No to nieźle :D W takim razie będę musiała sobie o nim pamiętać, będąc na zakupach :)

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger