JAKIE KOSMETYKI ZABRAŁAM ZE SOBĄ NA WYJAZD DO WARSZAWY? - KOSMETYCZNY MINIMALIZM

Kiedy to czytacie, jestem jeszcze w stolicy i jest już po konferencji Meet Beauty. Relacje mogłyście obserwować na moim snapie; jestepande oraz na instagramie. Tymczasem zapraszam na przegląd kosmetyków, które ze sobą zabrałam.


Spakowałam tylko najpotrzebniejsze rzeczy, ponieważ wiedziałam, że będziemy dużo chodzić po mieście. Spakowałam się do torebki, więc ze względu na ciężar nie pakowałam wszystkich "niezbędnych" rzeczy, do tego zabrałam ze sobą aparat, który też sobie trochę warzy. Tak, tym razem będziecie mogły pooglądać dużo lepsze jakościowo zdjęcia niż w zeszłym roku. Spodziewajcie się postu na dniach.
Przejdźmy więc do kosmetyków. Podstawą z podstaw, jest oczywiście antyperspirant. Żałuję, że nie kupiłam sobie mniejszej wersji, choć cenowo kompletnie się one nie opłacają, to wersja mini jest oczywiście lżejsza. Miałam już kiedyś wersję invisible for black & white więc postawiłam na coś ,co już znam, aby się przykro nie zaskoczyć. Do tego przelany płyn micelarny z Green Pharmacy 3w1 owies, swoją drogą - bardzo fajny płyn, jestem mile zaskoczona, TT, waciki i patyczki kosmetyczne.



Na szczęście mam małą wersję suchego szamponu Batiste, bo nie wyobrażam sobie wozić olbrzymiej butli! Udało mi się też znaleźć próbkę kremu do twarzy, która również wylądowała w kosmetyczce. Swoją drogą wszystkie rzeczy, jakie ze sobą zabrałam, oprócz antyperspirantu i TT zmieściło się do tej kosmetyczki na zdjęciu, którą w pełnej okazałości mogłyście widzieć w tym poście. Minimalizm pełną parą ;)
Krem, który kupiłam kilka dni temu, i który jest w czasie testów oraz mała próbeczka perfum z Sephory również wyjechały ze mną na podbój stolicy. Oprócz tego jeszcze żel pod prysznic, pasta i szczoteczka do zębów. 


Przedstawiam totalny minimalizm w kolorówce. Na brwiach mam hennę więc zrezygnowałam nawet z żelu do brwi, są tak dopieszczone, że nic im się nie stanie, jak przez dwa dni będą saute. Podkład odlałam sobie do małego słoiczka, który dorwiecie w Rossmanie. Zabrałam nowego Rimmelka, którego kupiłam na -49% w Rossmanie i który, jak na razie, dobrze dogaduje się z moją skórą. Korektory: L'Oreal pod oczy do wymieszania z Catrice. Tego drugiego nie brałabym, gdyby moja skóra nie zaserwowała mi przykrych niespodzianek przed wyjazdem. Do utrwalenia puder z Rimmela i pędzel z Biedronki.
Oczy: oczywiście beżowa kredka na linię wodną. Nocna podróż busem na pewno nie wyjdzie na dobre moim oczom, więc będę musiała przynajmniej stwarzać pozory wypoczętej. Rzęsy wyczaruję sobie So Couture z L'Oreala.
Jeżeli chodzi o usta to miałam wielki dylemat co zabrać. Mam kilka fajnych produktów, jednak uznałam, że postawię na makijaż, jaki robię sobie w 10 minut, zawsze, kiedy bardzo się spieszę. Czyli mocno wy tuszowane rzęsy i czerwone usta.

Jestem pewna, że choć część z Was również była na MB, może nawet się spotkałyśmy? Napiszcie mi co Wy ze sobą zabrałyście, albo co byście zabrały na taki krótki, dwudniowy wypad do stolicy!

7 komentarzy:

  1. na taki krótki wyjazd pobrałabym jakieś próbki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety żadnych próbek, oprócz kremu, nie miałam :(

      Usuń
  2. Te korektory są świetne! ;)
    U mnie nowy post http://onlymymotivation.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też w podróż staram się zabierać jak najmniej kosmetyków :) nawet wybieram szampon w saszetce zamiast dźwigać całą butelkę :)
    fajny post, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zazwyczaj biorę saszetkę szamponu, ale niestety wszystkie mi się pokończyły.

      Usuń
  4. Z tego co widziałam na Instagramie, konferencja bardzo się udała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo! Na dniach zapraszam na post z relacją z tego wydarzenia :)

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger