SPOTKANIE BLOGEREK W CHRZANOWIE - RELACJA

Dwa tygodnie temu miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu blogerek w Chrzanowie. Było to pierwsze, tego typu, spotkanie, na jakim byłam. Było bardzo miło, kameralnie i smacznie, ponieważ spotkałyśmy się w pizzerii Odyseja własnie w Chrzanowie. Poznałam świetne dziewczyny i bardzo miło spędziłam tamten dzień. Super, że mogłam poznać zwłaszcza Klaudię i Natalię, które czytam, odkąd tylko zaczęłam blogować.

zdjęcia pochodzą z bloga Dorotki 



Spotkanie rozpoczęło się od prezentacji jak aplikować kosmetyki mineralne. Nigdy wcześniej nie miałam tego typu kosmetyków, dlatego fajnie było zobaczyć, jak się nimi pracuje, na żywo.



Następnie odbył się pokaz i prezentacja kosmetyków TianDe. Nie słyszałam wcześniej o tej marce, a dzięki Monice, która przyjechała do Nas o nich poopowiadać, dowiedziałyśmy się wielu bardzo ciekawych rzeczy. 


Kolejną osobą, która Nas odwiedziła, był Jacek. On natomiast zaprezentował Nam świece. Mnóstwo, mnóstwo świec. Taką ich ilość widziałam ostatnio na Miodowej w Krakowie, jak byłam kupić woski YC. Widok tylu kolorowych słoiczków i cieszących oko wzorów bardzo cieszył.

zdjęcie wykonane przez Kingę

Czas na upominki, które przytaszczyłam (dosłownie) ze sobą do Krakowa. Uwaga, ilość zdjęć powoduje zawroty głowy :)


 upominek od Patrycji



























Jeżeli chodzi o jedzenie to same rozumiecie...:) Zdjęcia pochodzą z google grafika.




Pięknie dziękujemy sponsorom za upominki 

14 komentarzy:

  1. Fajne są takie spotkania, ale jeszcze nie miałam okazji wziąć w takim udziału :)
    Znam blog Kingi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli będziesz mieć tylko możliwość - nie wahaj się. Fajnie jest poznać koleżanki po fachu :)

      Usuń
  2. Bardzo miło było Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciebie też! Znam Twojego bloga, ale nie wiedziałam, że Ty to Ty! Zorientowałam się już po spotkaniu :)

      Usuń
  3. Bardzo miło było mi Cię poznać!
    I dowiedzieć się, że w kwestii zapachów świec mamy podobny gust. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie spotkania to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo mamoo, zawsze jestem zadziwiona ilością prezentów, ale tutaj jest ich masa :o zazdroszczę, bo widzę świetne produkty i sama chętnie bym testowała. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie:) Miło, że ktoś was docenia, a przede wszystkim, że nadarzyła się okazja do spotkania i blogerskich "plotek":)
    Przy okazji, Wesołych!;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger