DZIEWCZĘCA STYLIZACJA Z KURTKĄ JEANSOWĄ


Pamiętacie moją ostatnią stylizację z kurtką jeansową? Zestawiłam ją wtedy ze spodniami z wysokim stanem i "kocem". Główkowałam, z czym jeszcze można ją połączyć i zwiewna spódnica okazała się strzałem w dziesiątkę! Na szczęście powoli będzie się robić coraz cieplej, dlatego też mam nadzieję, że stylizację będą pojawiać się częściej na blogu a tymczasem zapraszam do dalszej części wpisu.

 kurtka - SECOND HAND 
top/spódnica/torba - H&M
buty - BERSHKA
zegarek - DANIEL WELLINGTON
bransoletka - PURPLE TREE
pierścionek/bransoletki na sznurku - APART


W poniedziałek była przepiękna pogoda, po prostu kwintesencja wiosny :) Słońce bardzo przyjemnie grzało w buźkę podczas zdjęć. Oprócz katany, nic na siebie nie zarzucałam, momentami, było mi wręcz gorąco!
Do kurtki ubrałam zwiewną czarną spódniczkę, którą bardzo lubię nosić na taką pogodę. Spódnica pojawiła się już kiedyś na blogu, mianowicie tu. Nie mam dużo torebek, dlatego zwykła materiałowa torba z napisem I'm over it zastąpiła klasyczną torebkę. Jeżeli chodzi o buty, to wybrałam czarne sneakersy. Całość jest bardzo moja i dziewczęca.




Jak Wam się podoba?

8 komentarzy:

  1. Jestem na etapie szukania ciekawej kurteczki jeansowej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio jestem wielką fanką tego typu toreb i również lubię je zestawiać z dżinsowymi kurtkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na wiosnę/lato noszę tylko takie, są bardzo wygodne i świetnie wyglądają zarówno do sukienki i baletek jak i dżinsów i trampek :)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie:) Tylko ta spódnica wydaje się trochę za krótka, jakby miała zaraz odkryć twoje wdzięki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie była krótka, jednak nie na tyle abym czuła się w niej niekomfortowo :)

      Usuń
  4. Fajna kurtka jeansowa, właśnie jestem na etapie poszukiwań jakiejś w kolorze jasnego dżinsu ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger