Walentynkowa stylizacja

Tegoroczne Walentynki spędziłam z mamą, byłyśmy razem praktycznie przez cały dzień. Nie jest przecież powiedziane, że obchodzi się to Święto tylko z Ukochanym bądź Ukochana, prawda? 
Najpierw wybrałyśmy się na obiad do restauracji a później na zakupy. No i oczywiście na zdjęcia :)


Płaszcz: ZARA
Sukienka: SINSAY
Buty: LASOCKI
Na ten dzień wybrałam sukienkę, którą mam od listopada i którą uwielbiam. Jest idealna na każdą porę roku, zarówno pod względem fasonu jak i materiału. Na sukienkę zarzuciłam biały sweterek z rękawami 3/4. Do tego rajstopy, kozaki na obcasie i płaszcz w kolorze czerni.


Sweterek: GREEN POINT

Jako dodatki wybrałam zwiewną, fioletową apaszkę, zegarek, pierścionek i bransoletki na sznurku, których nigdy nie zdejmuję.


Zegarek: DANIEL WELLINGTON
Pierścionek/bransoletki: APART


Paznokcie: SEMILAC 034 MARDI GRAS

A Wy co robiłyście w Walentynki?

10 komentarzy:

  1. Walentynki z mamą też są fajne :) Film, zakupy, czy wspólna kawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spacerowaliśmy po górach:)
    A mama super zdjęcia robi!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama czyta bloga więc ucieszy się z komplementu :) Zwłaszcza, że zawsze na zdjęciach mówi, że nie umie i nigdy się nie nauczy :D

      Usuń
  3. Walentynki spędza się z osobami które się kocha, a mama zalicza się do tego grona w pierwszej kolejności! :)) Pięknie wyglądałaś! Bardzo podoba mi się płaszcz - sama szukam czegoś klasycznego - sukienka, zegarek, wszystko! Sama bym się tak ubrała, super! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mama na pierwszym miejscu :) Długo się nachodziłam za takim klasycznym płaszczem, ale warto było :)

      Usuń
  4. Świetne buty i oczywiście zegarek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie się prezentowałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ulubiony ostatnio lakier Semilac na pazurkach. Pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger