ULUBIEŃCY LUTEGO | TANGLE TEEZER, CATRICE, ESSENCE, EVREE, ZOEVA, REAL TECHNIQUES, L'OREAL |

W tym miesiącu nie miałam większych problemów, z wyborem ulubieńców. W lutym wypracowałam sobie zestaw kosmetyków, głównie kolorowych, które zobaczycie poniżej. Chyba po raz pierwszy pokażę Wam też dwa pędzle po które najczęściej sięgałam w minionym miesiącu. 



Evree, instant help krem ratunek dla rąk
Moje dłonie były w tragicznym stanie przez to, że non stop zapominałam o ubieraniu rękawiczek. Poskutkowało to mocno przesuszonymi i popękanymi dłońmi. Przy regularnym stosowaniu tego kremu, przez cały miesiąc, nareszcie nie są popękane, tylko miejscami przesuszone, jednak wyglądają co raz lepiej.




Tangle Teezer, wersja kompaktowa
Uwierzycie, że ta szczotka ma już trzy lata? Używam jej non stop, zabieram na wyjazdy, nosze ją w torebce, spadła mi na podłogę z miliard razy i dalej jest w świetnym stanie. Ma parę rysek i tyle. Zastanawiałam się kiedyś nad wersję standardową, bo wydaje mi się, że wygodniej leży w dłoni, ale na razie sobie odpuszczam.


Zoeva, 234/ luxe smoky shader
Makijaż oka robiłam bardzo minimalistyczny, po prostu nakładałam waniliowy cień, później ewentualnie jakiś błyszczący + podkreślałam załamanie, ale nie zawsze. Dzięki krótkiemu włosiu bardzo wygodnie nakładało mi się cienie na powiekę i zacierało granice między nimi.

Real Techniques, expert face brush
Mój pierwszy pędzel z RT, który kupiłam dwa tygodnie temu. Używam go jednak bardzo intensywnie, był prany już kilka razy i bardzo wygodnie nakłada mi się nim podkład. Dużo lepiej niż flap topem z Hakuro. 


Essence longlasting lipstick 04 + lip liner 08
Kolory nie są takie same, lecz bardzo zbliżone. Konturówka jest w odcieniu winnym, natomiast pomadka wpada, bardzo delikatnie, w pomarańcz. Pokrycie ust konturówką i nałożenie na nią pomadki gwarantuje trwałość przez ok 8 godzin, z piciem i jedzeniem. Jeżeli się zjada, to robi to bardzo ładnie i równomiernie.

Jakie kosmetyki trafiły do Waszych ulubieńców w lutym?

35 komentarzy:

  1. TT to mój ulubieniec od prawie 3 lat ;)z podkładem catrice chcę się poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie TT też jest w ulubieńcach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio wróciłam do tego podkładu catrice :) Używam go kiedy mam więcej niedoskonałości, a kiedy moja cera jest w lepszej kondycji sięgam po L'oreal true match :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja go używam jak moja cera ma się dobrze. True Match nigdy nie miałam, ale jak będzie na promocji to na pewno się na niego skusze, słyszałam dużo pozytywnych opinii :)

      Usuń
  4. Treściwi ulubieńcy i same perełki. Aż trudno uwierzyć, że nie mam jeszcze tej szczotki do włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żartujesz, że jej nie masz? Koniecznie musisz wypróbować, ta szczotka jest genialna :)

      Usuń
  5. Znam kilka kosmetyków, które znalazły się w Twoich ulubieńcach i bardzo je lubię. Tusze do rzęs z L'Oreal są moimi ulubionymi, zielony nawet dobrze się u mnie spisywał, ale miewał też gorsze dni - raz efekt taki sobie a raz wow i nie wiem od czego to zależało. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie, w przypadku tego tuszu, dużo zależy od stanu rzęs. Raz potrafiły wyglądać jak sztuczne, a następnym razem jak nóżki pająka.

      Usuń
  6. Ja mam TT też już któryś rok (compact silver) i też wygląda jak nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Krem Evree i tusz Feline również znalazły się w moich ulubieńcach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam pędzlę Zoevy, a te ze złotymi skuwkami są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Jak dla mnie najpiękniejsze ze wszystkich zestawów!

      Usuń
  9. Ciekawa jestem czy podkład Catrice sprawdziłby się u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie masz większych problemów z cerą to powinien dać radę :)

      Usuń
  10. Tangle Teezer niezmiennie u mnie od prawie 4 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. TT zawsze pod ręką ;) chociaż ostatnio zastanawiam się jakie w użytkowaniu są IKOO ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam o nich ale mnie nie przekonują, przynajmniej na razie :D

      Usuń
  12. Kocham Kamilę 💕

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie licząc pędzli znam i miałam u wszystko :) I zgadzam się i podpisuje, ze to dobre produkty, tusz znalazł się w tym miesiącu i w moich ulubieńcach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę w końcu kupić ten krem z evree, bo wszyscy go chwalą i sama jestem go ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie kremy z Evree są fantastyczne, pisałam dwie recenzje jakiś czas temu:
      http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/2014/02/geboko-nawilzajacy-krem-do-suchych-i.html
      http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/2014/06/evree-po-raz-drugi-czyli-recenzja.html

      Usuń
  15. Jestem ciekawa tego kremu do rąk, też mam ciągle problemy z przesuszoną skórą dłoni. Moim ulubionym kremem do tej pory jest kultowy krem z Soap&Glory :)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawi mnie podkład z catrise, posiadam kamuflaż z tej firmy który jest rewelacyjny. Krem u mnie sprawdza się genialnie :)
    Pozdrawiam i obserwuję ! :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Który kamuflaż? Ten w słoiczku czy w płynie?

      Usuń
  17. Podkład Catrice jest moim ulubieńcem od naprawdę dawna! Sprawdza się u mnie najlepiej!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tangle Teezer to coś, co marzy mi się od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja szczotka TT również nie jest już nówką, ale też wygląda dobrze mimo, że przeszła ze mną naprawdę dużo wzlotów, a szczególnie upadków :D Pędzle Zoeva są naprawdę piękne i nie zdziwię się jak już niedługo jakiś do mnie trafi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. z takimi ulubieńcami nie sposób się nie lubić ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam TT, ale Elite, Compact mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Compact jest idealny na wyjazdy i do torby :)

      Usuń
  22. U mnie fajnie spisuje się flamaster do brwi z Catrice:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go nie używałam, ale jestem go ciekawa :)

      Usuń
  23. Moim ulubieńcem lutego jest intensywnie regenerujący szampon do włosów firmy biovax. Jestem zakochana w moich miękkich i zdrowo wyglądających włosach. Polecam

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger