Trzy ulubione kanały na Youtube

Na pewno każda z Was ma takie swoje wirtualne przyjaciółki. Dziewczyny, na których filmy bądź posty czekacie wręcz z utęsknieniem. Ja, po trzech latach regularnego oglądania youtube, mam trzy ulubione kanały. Dziewczyny, które je prowadzą, uczą mnie i inspirują z każdym kolejnym filmem. W kolejnym tego typu poście, przedstawię Wam moje ulubione blogi.


MayaTheBee
Trafiłam na kanał Mai przez serię "Projekt minimalizm", który pojawiał się na jej kanale. Głównymi tematami, które porusza Maja jest właśnie minimalizm oraz weganizm. Dzięki niej zdecydowałam się zrezygnować z mięsa i zrobić porządek w swojej głowie. Mój tok myślenia dzięki niej bardzo się zmienił. Jest dla mnie kompletnie obca, a jednak bardzo dużo jej zawdzięczam.

Maxineczka
Asia musiała, po prostu musiała się tu pojawić. Uwielbiam jej makijaże i imponuje mi, że wszystkiego nauczyła się sama. Bardzo szanuję ją za to, że nie obnosi się ze swoją prywatnością i mówi o sobie bardzo niewiele. To sprawia, że nie mogę się doczekać każdego jej filmu. Kanał Maxi poświęcony jest głównie tematyce makijażowej, można się wiele od niej nauczyć.


Nissiax83
Oglądając Agę, mam wrażenie, jakbym przebywała w towarzystwie najlepszej przyjaciółki. Sprawia wrażenie osoby bardzo ciepłej i przyjacielskiej. Jest kosmetologiem i na jej kanale można znaleźć filmy, które są poświęcone stricte zabiegom kosmetycznym oraz diecie wegańskiej.

A Wy macie swoje youtubowe przyjaciółki? :)

9 komentarzy:

  1. Ja najbardziej lubię Stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też wkrótce pojawi się taki wpis, haha właśnie dzisiaj planowałam rano ;) Muszę przyjrzeć się pierwszemu kanałowi, bo go nie znam, a filmik wydaje się być ciekawy.

    Nissiax też obserwuję, chociaż ostatnio jej filmiki do mnie nie przemawiają. Są trochę za długie, albo po prostu ja mam mniej czasu niż na początku, jak ją oglądałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Agę ostatnio mniej oglądam, ale jak już się dorwę to lecę nawet najstarsze filmiki :)

      Usuń
  3. Też lubię oglądać Maxineczkę i Nisię:) Śledzę też RLM- ma w sobie dużo pozytywnej energii:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie oglądam takich rzeczy ;p

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger