PIERWSZA WIOSENNA STYLIZACJA Z KURTKĄ JEANSOWĄ

Dziś w Krakowie była przepiękna pogoda, dlatego z B. wybraliśmy się na spacer i przy okazji na zdjęcia. Niestety przeliczyliśmy się i później trochę zmarzliśmy. Na prawdziwy początek wiosny niestety będziemy musieli jeszcze poczekać.


 szalik-H&M
kurtka-SECONDHAND
spodnie-NY
pasek-RESERVED
Postanowiłam na zdjęciach marznąć w jeansowej kurtce, którą dorwałam w lumpeksie za ok 10 zł. To moja pierwsza perełka tam zakupiona. Na wiosnę planuję większą wycieczkę na ciuchy, może udałoby mi się dorwać jakiś fajny, porządny sweter.
Przez dobrych kilka miesięcy nie byłam na zakupach, a ze sprzątania na sprzątanie moja szafa niknie w oczach. Zawsze znajdę coś, w czym już nie chodzę i puszczam to dalej w świat, o ile jest w dobrym stanie.
Do kurtki dobrałam ciemne jeansowe spodnie z wysokim stanem, czarną bawełnianą koszulkę z długim rękawem i mój ulubiony, olbrzymi koc-szalik. Aha, miałam też dodatkową kurtkę, wróciłam się po nią do domu jak tylko zrobiło mi się zimno, czyli od razu po wyjściu z klatki. Tak, marzłam w dwóch kurtkach.


Chodzicie na ciuchy? Udało Wam się kiedyś znaleźć coś fajnego?

12 komentarzy:

  1. Świetna jest ta katanka,
    sama szukam podobnej
    _____________
    Pozdrawiam MARCELKA ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam kurtke jeansowa z second handu i bardzo ją lubie nie moge doczekac sie juz ciepłych wiosennych dni i lżejszego ubioru
    ZAPRASZAM KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny look. Ja osobiście uwielbiam pobuszować po ciszkach. Naprawdę czasami można znaleść prawdziwe perełki. Jaką pomadkę masz na ustach? Jest prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essence konturówka 08 red blush + pomadka long lasting nr 04 :)

      Usuń
  4. Rzeczywiście kurteczka prezentuje się bardzo ładnie. Ja już nie mogę się doczekać, aż będę mogła śmigać w swoich :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Potrzebna mi jeansowa kurtka, lubię czasem pogrzebać w SH, ale ostatnio rzadko chodzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej uzbroić się w cierpliwość i poszukać w lumpku niż wydać 150 zł na taką kurtkę np w H&M.

      Usuń
  6. Świetna stylizacja! :) . Myślę nad zakupem kurki jeansowej! Ta jest idealna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Woo widziałam taką kurtkę gdzieś za ponad 200 zł XD
    Bardzo Ci w niej do twarzy :) Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszłym roku chciałam sobie kupić bardzo podobną w h&m za...150 zł? Jak nie więcej.

      Usuń
  8. Dokładnie mam to samo wrażenie, czuć wiosnę!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger