Jesienna (tak, jesienna) stylizacja :)

Macie czasami tak, że zakręcicie się na tyle, że zgubicie własną głowę? Ja ostatnimi czasy mam tak bardzo często. Właściwie, to odkąd zaczęłam szkołę w październiku! Wtedy też byłam na weekend w Warszawie, gdzie odbyła się konferencja Meet Beauty. Kompletowanie stroju nie zajęło mi dużo czasu, jednak bardzo chciałam Wam go pokazać. Tak, dopiero teraz, kompletnie zapomniałam o tych zdjęciach! Tak właśnie się zakręciłam :)


Sweter/spódnica/szal: H&M
Kurtka: PEEK&CLOPPENBURG
Torebka: RESERVED
Buty: BIG STAR
Nie mam w zwyczaju się stroić. Niecodzienną stylizację miałam na sobie ostatnio na studniówce mojego chłopaka, a jeszcze wcześniej na swojej. Przeglądając dziś mojego Pinteresta, zdałam sobie tak na prawdę sprawę, jakie ubrania i dodatki definiują mój styl: obcisłe doły, luźne góry, szaliki bądź zwiewne szale. Właśnie taki "pinterestowy" komplet miałam na sobie podczas konferencji.
Zwiewny rudy sweter od razu wpadł mi w oko podczas zakupów przed wyjazdem, jest w 100% mój. Na dół wybrałam obcisłą, krótką spódniczkę w kolorze ciemnego, szarego melanżu, czarne grubsze rajstopy i botki w rockowym stylu. Jeżeli chodzi o kurtkę, to wybrałam dłuższą przejściówkę w kolorze zgaszonego pomarańczu. Dodatkiem do całości był olbrzymi koc ;) w kratę i moja ulubiona czarna torebka.



Jak Wy opisałybyście swój styl? Które elementy są dla niego charakterystyczne?

7 komentarzy:

  1. Przepiękny kolor kurtki :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. moje elementy charakterystyczne to to, że większość ciuchów przeważa w klasycznych kolorach :) świetny look, podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor tej kurtki! :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz. Kurtka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie ;) śliczny masz kolor włosów ... :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger