#14 DDU Maseczka jabłkowo-cytrynowa - rozjaśniająca

Przepisów z jabłkiem ciąg dalszy. Dziś maseczka, która odświeży i rozjaśni skórę, dzięki zawartej w cytrynie i jabłku witaminie C. Moja skóra ma się już lepiej, jednak nadal jej stan nie jest zachwycający, więc postanowiłam wypróbować czegoś, co ją rozjaśni i odświeży. Padło na maskę z jabłka i cytryny.



Potrzebujemy:
  • połówki jabłka
  • łyżeczki soku z cytryny
Jabłko ścieramy na tarce o małych oczkach wraz ze skórką, dodajemy sok z cytryny i dokładnie mieszamy składniki. Tak powstałą papkę nakładamy na twarz, ja to robiłam za pomocą małej łyżeczki. Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć, jak to wygląda na mojej skórze. Nie rozprowadziłam jej równomiernie, ponieważ konsystencja jest bardzo lejąca. Po 15 minutach zmyłam wszystko najpierw letnią, a później chłodną wodą.


Różnica w wyglądzie mojej skóry jest widoczna gołym okiem, prawda? Podczas leżenia z maską odczuwałam ściągnięcie skóry w kilku miejscach, jednak po zmyciu jej to uczucie minęło. Skóra stała się wyraźnie rozjaśniona, odświeżona i ujędrniona. Ze względu na ilość maseczki, mieszankę przetrzymuję w lodówce, myślę, że przez kilka najbliższych dni jeszcze mi posłuży. Jeżeli jednak chcecie jedynie spróbować, czy ta maseczka Wam podejdzie spróbujcie ją zrobić z jednej ćwiartki jabłka i dwóch, trzech kropel soku z cytryny.


Jaki jest Wasz ulubiony przepis na domową maskę?

8 komentarzy:

  1. Ja lubię żelatynę na wągry, ale też fajna jest maseczka z drożdży i mleka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też od czasu do czasu przydałaby się taka maseczka :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię maski drożdżowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie stosowałam, może kiedyś :)

      Usuń
  4. Fajna maseczka. Może ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę koniecznie wypróbować, efekt na zdjęciu jest świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze, faktycznie jest spora różnica :) Nigdy nie robiłam takich maseczek diy :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger