Ulubieńcy grudnia | L'biotica, Eveline, Cien, Montagne Jeunesse |

Witam w 2016! Jak tam po Sylwestrze? Żyjecie? Ja, mając się całkiem nieźle, postanowiłam ruszyć już teraz, ze wszystkimi swoimi planami, które, de facto, powinnam zrealizować jeszcze w starym roku. Po pysznym śniadaniu i popijając sok z pomarańczy biorę się w garść. W końcu nowy rok, nowa ja ;)

L'Biotica biovax gold, intensywnie regenerująca maseczka do włosów z drobinkami złota
To maleńkie opakowanie wystarczyło mi na ok dwa miesiące, regularnego stosowania. Piękny zapach, idealna konsystencja, która nie przelewała się przez palce, i świetne działanie sprawiło, że zostanę na dłużej przy maskach z Biovax'a. Najczęściej używałam jej w duecie z wcześniej nałożonym na włosy olejem. Aż miło było później włosy rozczesywać w dodatku pięknie się błyszczały.

Montagne Jeunesse, oczyszczająca maseczka czekoladowa
Pierwsza maska jaką miałam, która autentycznie pachniała jak czekolada. Konsystencją przypominała gęsty, czekoladowy budyń. W zeszłym miesiącu miałam bardzo dużo kłopoty z cerą i między innymi ona pomogła mi się z nimi uporać. Wystarczyła mi na ok pięć użyć.







Parę dni temu na blogu pojawili się również ulubieńcy roku :) A Wy z jakimi kosmetykami polubiłyście się w zeszłym miesiącu?

17 komentarzy:

  1. Ta czekoladowa maseczka musi być boska! Uwielbiam nie tylko jej smak, ale i zapach, więc taki produkt na pewno radośnie pieściłby moje zmysły :D. A jak pomyśleć jeszcze o tym, że rzeczywiście ma korzystny wpływ na naszą cerę to już w ogóle ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, każda wielbicielka czekolady będzie zachwycona :)

      Usuń
  2. Ta maska do włosów jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnego z tych kosmetylków ) W zeszłym miesiącu polubiłam się z olejkiem peelingującym z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię to serum z Eveline, ale używałam go jako bazę pod tusz, bo odżywienia nie widziałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W koncu muszę wypróbować tą odzywke z Eveline😄

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta maska do włosów mnie bardzo kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W grudniu szczególnie polubiłam kolorówkę:)
    Miałam ten krem z Lidla, ale na mnie wrażenia nie zrobił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na takie mrozy, jakie teraz mamy, bardzo pomaga :)

      Usuń
  8. Bardzo lubię to serum z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam zadnego z tych produktów :/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetni ulubieńcy :) maseczka czekoladowa mnie zaciekawiła ;)
    ps. zapraszam do siebie, zmieniłam nazwę bloga ;)
    http://stylinga.blogspot.com/2016/01/91-nowa-nazwa-nowy-wyglad.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Korektor do brwi Eveline i koncentrat do rąk Cien muszę wypróbować :)
    Maski Biowax znam i bardzo lubię :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam Eveline, serum 3w1 ale nie byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Jakieś skutki uboczne, czy nie zauważyłaś działania?

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger