#13 DDU - maseczka z jabłka

Ostatnio stan mojej cery doprowadza mnie do rozpaczy, po prostu z dnia na dzień wysypało mnie na policzkach i nie mam pojęcia, co jest tego przyczyną. Szczęście w nieszczęściu, bo mam teraz świetną okazję na testowanie różnych domowych oczyszczających maseczek do twarzy. Pierwszą z nich jest ta z jabłkiem, płatkami owsianymi i miodem.

 Potrzebujemy:

  • łyżkę miodu
  • łyżkę płatków owsianych
  • jedno jabłko
Jabłko, wraz ze skórką, ścieramy na tarce (ja ścierałam na dużych oczkach) dodajemy płatki oraz miód i wszystko razem mieszamy. Powstaje gęsta papka, którą powinnyśmy nałożyć na twarz i pozostawić na 15 minut. Niestety papka nie chciała trzymać się mojej skóry, więc po prostu użyłam jej jako peelingu i delikatnymi, kolistymi ruchami masowałam twarz.
Widziałam przepisy na tą maskę z jogurtem naturalnym, niestety ja jogurtu nie miałam. Może wtedy trzymałaby się lepiej?


Po wszystkim opłukałam twarz najpierw ciepłą, później chłodną wodą. Dzięki temu skóra była gładka i napięta. Jabłko ma właściwości oczyszczające i antybakteryjne, dlatego spróbuję zrobić taki peeling jeszcze kilka razy, ciekawa jestem jakie efekty będą np po miesiącu. Jak na pierwszy raz efekt bardzo mi się podoba, skóra jest bardzo przyjemna w dotyku.


Mam zamiar wypróbować więcej kombinacji z jabłkiem w roli głównej, jestem bardzo ciekawa efektów. A Wy już próbowałyście? 

13 komentarzy:

  1. Obawiam się, że mogłabym zjeść tą maskę zamiast nałożyć na twarz. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiem, jeden płatek czy dwa wciągnęłam jak zmywałam maseczkę, haha :D

      Usuń
  2. A ja właśnie tez udostępniłam wpis o domowych sposobach na pieką skórę ;D I właśnie dlatego dalej szukam nowych receptur, a tutaj taka miła niespodzianka. Z wielką przyjemnością skorzystam z tego przepisu i ,,maseczkopeeling" sobie zaserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować tą maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ;) Jabłka do pielęgnacji cery jeszcze nie włączałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sprawa , musze spróbować:) obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować tę maseczkę. Zapraszam na laskowska-magda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pomysl z ta maseczka wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zestawienie składników. Nigdy go nie próbowałam, choć lubię robić sobie maseczki - i lubię takie własnie "jadalne". :-)

    Swego czasu często robiłam maseczki z płatków owsianych, ale trochę podsuszały mi skórę. Jabłka nie próbowałam w ogóle tak stosować.

    Za to jestem fanką miodu w każdej postaci. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje pierwsze skojarzenie : co robi tutaj moje śniadanie :D pożyteczne z przyjemnym, muszę koniecznie spróbować takiej maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Haaa widzę, że nie tylko mi Twoja maseczka kojarzy się ze śniadaniem :) Muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger