#7 Tanie, ale dobre! #3 | Essence, Uroda Melisa, Eveline, My Secret |

Ostatni taki wpis był w kwietniu, więc czas na kolejny. Jeżeli nie widziałyście poprzednich, to zapraszam do przeczytania. Dziś, magiczną dychę, przekroczy tylko serum z Eveline, które kosztuje 14 zł.


Uroda Melisa, tonik bezalkoholowy
Odkąd wygrałam w rozdaniu pół roku temu paczkę z tymi kosmetykami, od tamtej pory produkty tej firmy, regularnie pojawiają się w moich ulubieńcach. Ten tonik szczególnie mnie zachwycił, skóra po nim jest niesamowicie świeża, czysta a sam produkt ma piękny, ziołowy zapach i jest bardzo tani. W Carrefourze zapłaciłam za niego 8 zł.

Uroda Melisa, krem silnie nawilżający do cery delikatnej
Krem również kosztuje 8 zł i jest niesamowicie wydajny. Używam go od kilku miesięcy i dopiero teraz widać denko. Jest lekki, szybko się wchłania, nie zapycha skóry i również bardzo ładnie pachnie. Pod makijaż sprawdza się idealnie.

Eveline, skoncentrowane serum do rzęs 3 w 1
To serum miało już swoją premierę dwa lata temu u mnie na blogu. Pojawiła się aktualizacja rzęs oraz recenzja. Jeżeli jesteście zainteresowane to zapraszam do przeczytania, odżywka naprawdę godna polecenia. Swoją drogą to niesamowite, jak zmieniły się od tamtej pory zdjęcia, które wrzucam na bloga :)

Essence, longlasting eye pencil 01 black fever
Chociaż bardzo się nie lubię w czarnej kresce na linii wodnej (wiem, że wiele dziewczyn zaczynało właśnie w taki sposób z makijażem, ja miałam do tego kilka podejść i za każdym razem rezygnowałam, całe szczęście!) to do zagęszczania linii rzęs jest najlepsza, jaką do tej pory miałam. Jest to kredka automatyczna, bardzo trwała i tania, jej koszt nie przekracza 10 zł. Ba! Zapłaciłam za nią chyba 5 zł w drogerii Natura.

My Secret, satin touch kohl
Podobnie było u mnie z białą kredką. Ile sztuk nie miałam, tak każda leciała w kosz. Najczęściej kawałki kredki wpadały mi po prostu do oczu i nie było to najprzyjemniejsze uczucie. Ta, nie dość, że utrzymuje się najdłużej, bo po 4 godzinach od aplikacji nadal ją widać, to kosztuje nie całe 7 zł.

Koniecznie mi napiszcie, co Wy polecacie z kosmetyków poniżej 10 zł. Może czegoś ciekawego się od siebie dowiemy?:)

15 komentarzy:

  1. wiele moich kosmetyków jest tanich zz super jakością :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat Uroda Melisa to dla mnie buble ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które konkretnie produkty Ci się nie sprawdziły?

      Usuń
  3. Bardzo lubię micelarny płyn Uroda Melisa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie on bardzo szczypał w oczy :(

      Usuń
    2. Mnie też szczypał. Używałam go tylko do zmywania podkładu :)

      Usuń
  4. lubię kosmetyki tanie a dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnego z tych produktów nie miałam, ale chętnie wypróbuję :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam to serum Eveline. Używam je pod tusz do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pod tusz, w połączeniu z Yves Rocher Sexy Pulp moje rzęsy wyglądają jak sztuczne ;)

      Usuń
  7. To serum jest dobre :) LUbie je

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię serum Eveline jako bazę pod tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z Essence bardzo lubię konturówki do ust:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger