#5 Świąteczny TAG ❄

Uwielbiam świąteczny klimat i powoli sama wprowadzam go w swoje otoczenie. Mam już parę pomysłów na dekoracje oraz potrawy, posty świąteczne też jakieś się pojawią. Może jakiś przepis? Zobaczymy. Na sam początek, aby wczuć się w tą magiczną atmosferę, przygotowałam tag.

1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
Już, teraz, zaraz! :) Pokój udekorowany, świeczki znajdują się w całym mieszkaniu a za tydzień ubierzemy choinkę.

2. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Każda moja styczność z kalendarzem adwentowym kończyła się tak samo - w ciągu kilku dni, od zakupu, wszystkie czekoladki zostawały zjedzone. Po prostu nie da się jeść jednej dziennie, haha.

3. Jakie są Twoje ulubione świąteczne filmy?
Klasyka, czyli "Kevin sam w domu", "Kevin sam w Nowym Jorku", "Listy do M oraz bajka "Ekspres Polarny".

4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
Jedno szczególnie zapadło mi w pamięć. Mając może siedem lat, przyszłam od babci do domu i pierwsze co zobaczyłam to wielka, przepięknie wystrojona choinka a pod nią cała masa prezentów. Przypuszczam, że miałam oczy jak pięciozłotówki :)

5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?
Wigilię zawsze spędzam najpierw, u jednej babci, a później u drugiej. Ma to swoje plusy i minusy, plusem na pewno jest to, że jem dwa razy barszcz z uszkami, a minusem, że muszę dwa razy składać bliskim życzenia, czego nienawidzę.

6. Co najbardziej lubisz w Świętach?
Magiczny klimat, dawanie prezentów innym i czas, spędzony z bliskimi. 

7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
Nie. 

8. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
Taką samą jak zawsze, bardzo kolorową.

9. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?

Andy Williams - It's the most wonderful time of the year, Mariah Carey, Justin Bieber - All i want for christmas is you, Wham! - Last christmas i Jackie DeShannon - What the world needs now is love.

10. Jaki jest Twój ulubiony świąteczny zapach?
Uwielbiam zapachy korzenne i bardzo intensywne. Cynamon, anyż i wanilia to moje ulubione. 

11. Jaki kolor lampek choinkowych lubisz najbardziej?
Białe i niebieskie.

12. Odliczasz dni do Świąt?
Nie odliczam. W końcu i tak nadejdą, a ja bardzo lubię okres przygotowań.

13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
Czerwony, tak jak przez cały rok. 

14. Ulubiony zimowy napój?
Kakao z dodatkiem cynamonu to moje tegoroczne odkrycie. Koniecznie niesłodzone!

15. Jak wygląda Twój pokój podczas Świąt?
Jedyną świąteczną dekoracją w moim pokoju są różowe lampki choinkowe, którymi oplotłam karnisz. Świeczki zapachowe i kominek palę cały rok, więc one się nie liczą ;)

Jeżeli zrobicie, lub zrobiłyście ten tag to podrzućcie mi linka w komentarzu. Napiszcie też, za co lubicie Święta i jaki jest Wasz wymarzony prezent pod choinkę.

3 komentarze:

  1. Ja uwielbiam film Charlie i fabryka czekolady i Holiday :) One najbardziej kojarzą mi się ze świętami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Zapomniałam kompletnie o tym filmie :)

      Usuń
  2. ciekawy tag <3
    Ja zrobię ten tag ale bliżej świąt.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger