#23 Lista książek do przeczytania w 2016 roku

Planów, na nadchodzący rok, mam mnóstwo. Jednak, jedyne, co Wam zdradzę, to lista książek, które chcę przeczytać. Książki miłością darzę od dawien dawna, na blogu pojawił się nawet wpis z tagiem, tam opowiadam ciut więcej o swoim uzależnieniu, oraz ulubionych tytułach. 

Scott Jennifer L. "Lekcje Madame Chic"
Ostatnimi czasy zainteresowałam się modą, dlatego też mam w planach sięgnąć po tą pozycję. Polecała mi tą książkę koleżanka z klasy, jednak nie zdążyłam jej pożyczyć i przeczytać. Ona sama była nią zachwycona i trochę o niej opowiadała, na szczęście, bez spoilerowania - nie cierpię tego.

Tess Gerritsen "Rizzoli & Isles"
Nie raz i nie dwa wspominałam o tejże Pani, dzięki której na maksa wkręciłam się w kryminały. Kolejnym tytułem, po jaki sięgnę" będzie "Dolina umarłych". Na razie nie mogę jej nigdzie dorwać, ale w nadchodzącym roku na pewno ją przeczytam. Przygody, kobiecego duetu, czytam z zapartym tchem.

Dominique Loreau "Sztuka minimalizmu w codziennym życiu"
Byłam na kupnie tej książki dwa razy, niestety, magazyn Matrasa nie był w nią zaopatrzony. Byłam taka wściekła, bo mogłam mieć ją znacznie taniej, no niestety. Jest to jedna z niewielu pozycji, którą pragnę mieć na swojej półce. Po sporej selekcji moich zbiorów mam teraz miejsce na ten tytuł.

Stephen King - wybrana pozycja
Jak dotąd, przeczytałam jedynie "Joylland", sposób pisania Kinga bardzo przypadł mi do gustu. Mam w planach do przeczytania m.in: "Komórkę", "Chudszy", "Zieloną Milę" oraz "Cmętarz zwieżąt".

Paula Hawkins "Dziewczyna z pociągu"
Ostatnimi miesiącami jest tak głośno o tej książce, że po prostu nie mogę jej nie przeczytać. Wręcz nie mogę się doczekać, aż po nią sięgnę!

T. Colin Campbell, Thomas M. Campbell II "Nowoczesne zasady odżywiania"
Perełka, którą dostałam od Świętego Mikołaja :) W najbliższych dniach w końcu po nią sięgnę, bo czeka na swoją kolej. Olbrzymia dawko wiedzy, nadchodzę!

Gillian Flyn "Zaginiona dziewczyna"
Obejrzałam w zeszłym roku film, którym byłam, jestem i będę zachwycona. Jestem bardzo ciekawa jak historia małżeństwa jest opisana w książce Flyn. Wiadomo, książki zawsze różnią się od filmów.


Poza tym chciałabym również przeczytać parę skandynawskich kryminałów. Nie mam żadnych konkretnych tytułów na myśli, po prostu słyszałam, że na prawdę warto, zwłaszcza Camille Lackber, której jeden tytuł smutnie stoi nieprzeczytany, na mojej półce. Czytałyście którąś z wypisanych przeze mnie książek?

Jeszcze raz dziękuję Wam, za spędzenie grudnia razem ze mną! Życzę Wam wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku i do zobaczenia!

7 komentarzy:

  1. Widzę tutaj w większości poradniki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaginiona dziewczyna była genialna! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam ,,Dziewczynę z pociągu" naprawdę fajna i wciągająca książka. Zwróć uwagę na ,,Mroczną połowę" i ,,Worek kości"Kinga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaginiona dziewczyna oglądałam tylko film jest świetny!
    MELA BLOG (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dominique Loreau "Sztuka minimalizmu w codziennym życiu" kochana ja kupiłam ją ostatnio w Matrasie , może coś źle klikałaś :( szkoda bo ja skorzystałam z ich mega promocji i dokupiłam swojemu facetowi Monopoly świat :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyna z pociągu tez jest na mojej liście :) Zamierzam odwiedzić Empik w tym tygodniu. Pozdrawiam, Mikka

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger