#22 Podsumowanie roku cz.2 - prywatnie

W zeszłym roku również pojawiło się tego typu podsumowanie. W tym roku działo się mnóstwo rzeczy, musiałam zrobić solidną selekcję, tych najważniejszych, żeby Was tutaj nie zanudzić. 

1. Kurs makijażu z Maxineczką
Niesamowitym uczuciem było spotkanie swojej beauty guru na żywo i móc malować pod jej okiem. Kiedy tylko się dowiedziałam, że Asia przyjedzie do Krakowa, wiedziałam, że nie mogę przepuścić okazji do poznania jej. Na pamiątkę zrobiłam sobie zdjęcie z Asią i wrzuciłam na instagram.

2. Przejście na wegetarianizm
Jest to dla mnie jedno z ważniejszych wydarzeń w minionym roku. Nigdy bym nie pomyślała, że wielbicielka kebabów będzie potrafiła z nich zrezygnować. Czuję się świetnie a na początku stycznia czeka mnie badanie krwi, aby upewnić się, że wszystko z moim zdrowiem jest w porządku. Poza tym skłaniam się coraz bardziej ku diecie roślinnej i czuję, że przyszły rok będzie przełomem pod tym względem.

3. Pierwsza praca
Uczucie niezależności zdecydowanie uzależnia. Niestety z pracy musiałam zrezygnować, jednak uczucie, że jest się potrzebnym, ktoś na Ciebie liczy i chęć wyrwania się ze swojej strefy komfortu zdecydowanie potrafi podbudować.

4. Wakacje
O moich wyjazdach pisałam Wam pod koniec wakacji. Cóż więcej mogę dodać? To był najlepsze wakacje w moim życiu.

5. Zajęcia jogi
Nigdy nie lubiłam sportu. Z WF-u w szkole wykręcałam się, jak mogłam. Jednak w jodze zakochałam się już na wiosnę i tylko czekałam, aż będę mogła zapisać się na zajęcia. Choć bywało naprawdę często, to zakochałam się w tej aktywności. Obecnie nie ćwiczę, jednak na pewno do tego wrócę. 

6. Nowa szkoła
Od października chodzę do szkoły policealnej na kierunek wizaż i stylizacja. Dużo się dzieje, jest mnóstwo zajęć, wykładów, ćwiczeń, po prostu nie można się tam nudzić. Co do makijażu mam pewne plany, są one ściśle związane z blogiem. Wszystkiego dowiecie się w nadchodzącym roku.

7. Konferencja Meet Beauty
Z tego wydarzenia pojawiła się relacja, w której wszystko dokładnie Wam przedstawiłam. Było to dla mnie ogromne wyróżnienie, bardzo dużo się tam nauczyłam i świetnie spędziłam tamten weekend w stolicy.

8. Spotkanie autorskie z Ewą RLM
Widząc kolejkę, zwątpiłam w całe swoje życie, jednak udało się zdobyć upragniony podpis. Chociaż spotkanie krakowskie rozczarowało sporo osób, ze względów organizacyjnych, to najważniejszy jest dla mnie podpis i zdjęcie, które udało mi się zrobić.

9. Wyzwanie grudniowe
Dziś jest przedostatni dzień grudniowego wyzwania. Szczerze mówiąc, nie sądziłam, że uda mi się pisać praktycznie cały grudzień. Chyba mogę być z siebie dumna, prawda? Dzięki, że byłyście ze mną i czytałyście posty. Statystyki grudniowe i Wasza aktywność na blogu, przeszły moje najśmielsze oczekiwania :)

A co Was spotkało w tym roku? Mam nadzieję, że były to w większości bardzo miłe wydarzenia!

4 komentarze:

  1. Wegetarianizm jest świetny. Na diecie wege jestem od czerwca 2014 i czuję się wspaniale. Miałam wcześniej problemy z żołądkiem, a odkąd nie jem mięsa - problem minął.

    Meet Beauty średnio mi się podobało, nie dowiedziałam się niczego nowego, jednak nie powiem że był to kompletnie stracony czas.

    Jestem również zakochana w jodze. Tylko joga potrafi mnie tak zrelaksować i wyciszyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie zauważyłam żadnych efektów zdrowotnych odkąd nie jem mięsa, pewnie dlatego, że od zawsze praktycznie wcale nie chorowałam. CO do konferencji, to byłam na czymś takim pierwszy raz, więc była to dla mnie kompletna nowość.

      Usuń
  2. Mnie też spotkało sporo dobrych rzeczy :)
    Oby nowy rok owocował w same pozytywne wydarzenia i doświadczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe podsumowanie. Gratuluję nowej szkoły i polecam powrót do jogi - też uwielbiam tę aktywność fizyczną.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger