#21 Podsumowanie roku cz. 1 - ulubieńcy roku 2015

Witam w pierwszej części podsumowania. zbliżającego się ku końcowi, roku. Zaczniemy od ulubieńców, których trochę się uzbierało, przez cały rok. Niektórych z nich chyba nawet nigdy Wam nie pokazałam, np olejku z Isany,czy zapachu od Avril Lavigne, a może się mylę?


Avril Lavigne, Wild Rose
Uwielbiam kwiatowe nuty w perfumach. Używam ich na przemiennie z drugim zapachem, który zaraz Wam przedstawię. Jest to słodki, owocowo-kwiatowy zapach,  bardzo energetyzujący, za sprawą m.in grejpfruta i mandarynki.

Essence, blockbuster matt effect nr 22
Cień, którego używam za każdym razem, kiedy na oku pojawia się coś więcej niż kreska. Jest to matowy cień, którym matuję każdą bazę/korektor nakładany wcześniej na powiekę. Sięgnęłam dna, po ponad roku, praktycznie, codziennego stosowania. 


Maybelline, Permanent Taupe
Wcześniej używałam kredki z Catrice, niestety za sprawą cienia została porzucona. Nadaje się do bardzo delikatnego podkreślenia brwi, ale też do mocniejszego makijażu. Używam go bardzo często, od ponad roku, i mam wrażenie, że nigdy się nie skończy. Jest piekielnie wydajny. 

Beyonce, Heat Rush
Mój absolutnie ulubiony zapach, bardzo owocowy i pobudzający. Używam go przez cały rok, choć najbardziej pasuje mi on w okresie późnej jesieni. 

Paese, Milky Lips 603
Mój jedyny błyszczyk. Nadaje się do każdego makijażu, jaki sobie zrobię, sprawia, że makijaż wygląda bardzo świeżo. Kosmetyk tworzy na ustach piękną taflę, w dodatku pachnie wiśnią. Niestety nie utrzymuje się długo, nie należy on do mocno klejących błyszczyków.

Bourjois, 123 Perfect n51
Najczęściej używany przeze mnie podkład w tym roku. Choć na początku miałam mieszane uczucia wobec niego, tak później się za kumplowaliśmy. Kryje w sam raz, na moje potrzeby, nie wysusza i ma bardzo wygodne opakowanie.

Garnier, płyn micelarny 3w1
Napisano już miliardy recenzji na jego temat, cóż więcej napisać mogę ja? Rewelacyjny produkt, najlepszy micel, jaki kiedykolwiek używałam.


Long 4 Lashes by Oceanic

Isana professional, olejek do włosów
Przepięknie pachnący, wydajny oraz bardzo tani olejek do włosów. Nakładam go codziennie na końcówki włosów, aby je zabezpieczyć. Jak widzicie, nie jestem nawet w połowie, mimo iż używam go już ponad pół roku.

Olej krokoszowy
Przez cały rok regularnie olejowałam nim włosy. Dzięki niemu są bardziej błyszczące i miękkie. Bardzo długo nie robiłam aktualizacji, ale jak tylko będę miała fotografa, cyknę fotkę i pokażę Wam, jak włosy teraz wyglądają. 

Garnier Ultra Doux, odżywka z awokado i masłem karite
Nie wiem, które to już moje opakowanie, ale jest to najczęściej kupowana przeze mnie odżywka z tym roku. W duecie z olejem krokoszowym i olejkiem z Isany moje włosy są jak po wizycie u fryzjera; nie plączą się, pięknie błyszczą i fantastycznie się układają.

Nivea, masełko do ust - wanilia i makadamia
Od pół roku męczone przeze mnie codziennie wieczorem. Zawsze na noc nakładam jego grubsza warstwę, aby przez noc wszystko się wchłonęło. Rano usta są miękkie i idealnie wypielęgnowane. 


Jacy są Wasi ulubieńcy 2015 roku?

18 komentarzy:

  1. widzę tu sporo moich ulubieńców: płyn micelarny, odżywkę z Garniera, color tattoo, tusz z YR i masełko Nivea też lubię :) o moich ulubieńcach, którzy wpadli mi pierwsi na myśl napisałam wczoraj na blogu i pokrywa mi się z Tobą tylko jeden hah :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno do Ciebie wpadnę i poczytam :)

      Usuń
  2. Używałam ultra doux i sprawdzała się świetnie, jednak nie stosuję już produktów garnier, odkąd dowiedziałam się że testują na zwierzętach. Uwielbiam za to odżywki Petal Fresh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero wchodzę w świat nietestowanych kosmetyków, i jeszcze nie do końca się w tym odnajduję :(

      Usuń
  3. znam kilka produktów, masełko Nivea lubiłam stosować na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odżywkę z Garniera niedawno kupiłam, jeszcze nie używałam, liczę, że tak samo się z nią polubię jak Ty :) Ponadto mam jeszcze ten tusz z Yves Rocher, ale nie przepadam za nim...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne podsumowanie!
    Ja uwielbiam płyn micelarny ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Bourjois ma chyba dobre podkłady, bo większość osób znajduje u nich jakiegoś ulubieńca. :) U mnie ostatnim odkryciem jest CC z Bourjois. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Healthy Mix jest hitem, ja jednak nie używałam :)

      Usuń
  7. Z Twoich ulubieńców znam tylko tatuaż:)
    ps. zapraszam do siebie na rozdanie z pędzlami Zoeva:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam masełka Nivea. ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. aż trudno uwieżyć, ale nie używałam żadnego z tych kosmetyków :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet płynu micelarnego? Swego czasu był hitem :)

      Usuń
  10. Ja dopiero niedawno odkryłam płyn micelarny z Garniera i też już go uwielbiam :) Odżywki z Garniera do włosów bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię płyn micelarny Garnier, masełko do ust Nivea oraz Permanent Taupe :) Kwiatowo-owocowe zapachy uwielbiam, więc niuchnę przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odzywka z Garniera mój must have :) odkryłam i już na długo zostanie w mojej łazience

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger