#2 Ulubieńcy listopada | Evree, PharmaCF, Semilac |

Czas na przedostatnich ulubieńców w bieżącym roku. W tym miesiącu jest ich naprawdę niewielu, w listopadzie wpadło dużo nowości, które pokażę Wam jutro, jednak byłam bezlitosna, wybierając jedynie perełki. 



Evree, Max Repair, krem do stóp i Peeling do stóp z PharmaCF

Ajona Stomaticum, medyczny koncentrat do zębów, języka i dziąseł - bez fluoru
Ta maleńka tubeczka o pojemności 25 ml starczyła mi na ponad miesiąc codziennego stosowania. To prawdziwa miętowa bomba, nie ma porównania z żadną inną pastą. Jej cena to śmiech na sali, bowiem za pojemność 6 ml zapłacimy ok 4 zł, a za 25 ml 11. 

Semilac, 058 i 005
Pierwszy raz z hybrydami miałam styczność bodajże w maju, tego roku. Miałam wtedy zrobione hybrydy dwa razy i za każdym razem po 2-3 dniach lakier się kruszył, odpryskiwał. W listopadzie zamówiłam lampę, ponieważ dostałam komplet lakierów hybrydowych na Meet Beauty. Wiecie, że paznokcie, gdy robię sobie je sama, trzymają mi się nawet do półtorej tygodnia? Później najzwyczajniej w świecie mi się nudzą. Kolory, które pokochałam w listopadzie to Berry Nude 005 i Heather Grey 058.


Termos, Smile STT-2/13
Wszystkie wiemy, że piękny kubek termiczny praktycznie nigdy nie równa się dobrej jakości. Na kupnie kubka byłam już od dłuższego czasu, jednak kiedy zobaczyłam ten przepiękny termos u Karoliny na instagramie, to się po prostu zakochałam. Ja jednak wybrałam wersję większą, bo 420 ml i w kolorze mlecznej czekolady. Termos trzyma ciepło, tak jak obiecuje producent do 8 godzin i kosztował ok 50 zł.

Olej kokosowy, nierafinowany
Uwielbiam go za to, że jest do wszystkiego no i przepięknie pachnie. W kuchni, jak i w pielęgnacji działa fantastycznie. Używam go przede wszystkim na noc, zamiast kremu nawilżającego, działa przeciw zapalnie i dzięki niemu pozbyłam się straszliwego wysypu jaki miałam miesiąc temu.


 Przypominam o rozdaniu, oraz zachęcam do pisania o Waszych ulubieńcach.

14 komentarzy:

  1. Żadnego z nich akurat nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow super, że trzyma ten termos aż tyle godzin. Przydałoby mi się coś takiego na uczelnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kubek termiczny to fajna sprawa. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. olej kokosowy jest najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię olej kokosowy, idealnie sprawdza mi się do włosów ;) również znalazł się w moich ulubieńcach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do włosów jeszcze nie używałam, przyznam szczerze, że trochę się boję :D

      Usuń
  6. Znam ten peeling do stóp i jak dla mnie słaby ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten krem do stóp Evree, ale dla mnie za słaby :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście niczego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moimi ulubieńcami każdego miesiąca są semilacowe hybrydki <3

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger