#19 Matte Lipstick Crayon od Golden Rose - recenzja

Do niedawna nie byłam przekonana do matowych pomadek. Kiedy wyszły nowości od Golden Rose to postanowiłam zaryzykować. Okazało się to strzałem w dziesiątkę! Co prawda nie zawsze te pomadki wyglądają na moich ustach dobrze, ale zdążyłam zauważyć, że to wszystko zależy od ich pielęgnacji. 

Nigdy nie lubiłam automatycznych kredek, sama nie wiem dlaczego. Jednak w tym przypadku bym nie pogardziła - byłaby to dużo wygodniejsza opcja. Kolory, jakie posiadam, to 08 i 13. Na zdjęciach 13, jest to uwielbiany przeze mnie brudny róż z domieszką brzoskwini. Idealny kolor do makijażu dziennego.


 Nie jest to typowy mat. Choć na początku czułam bardzo nieprzyjemne ściągnięcie ust i nie mogłam się przyzwyczaić. Dla porównania z pomadką matową z Bourjois, którą również posiadam, ściągnięcie i wysuszenie było dużo łagodniejsze. Co do trwałości to zazwyczaj trzymała się do 5 godzin, później musiałam ją zmywać i poprawiać, po prostu nie wyglądała estetycznie. Za cenę 12 złotych można ją wypróbować, może się okazać, że traficie na swojego ulubieńca.


Jestem pewna, że znacie te pomadki. Macie swoich faworytów? Jak Wam mija błogie, świąteczne lenistwo?

23 komentarze:

  1. Pomadki Golden Rose są świetne, moje ulubione :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim ulubionym kolorkiem jest dziesiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ma świetny kolor! wesołych świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię chyba najbardziej 8 :) cudownie jest :D wszystkiego dobrego życzę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor! Moją ulubioną pomadką jest Mac plumful (jesień i zima), a na lato jeszcze nie mam ulubionej, ale też planuję jakąś z Maca:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie uzywalam takiej pomadki byc moze wyprobuje

    sandrasolarska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny kolor :) chciałam zakupić sobie kilka właśnie z tej firmy :)
    locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. swietnie sie prezentuje, co powiesz na wspolna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja od zawsze wolę matowe pomadki i mam numerek 14 chociaż 13 prezentuje się przepięknie i coś czuję, że muszę ją kupić. :D
    Obserwuję, a Ciebie w wolnej chwili zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam w swojej kolekcji każdą pomadkę z serii tych "kultowych" od Golden Rose i to ta jest podług mnie tą najlepszą. Począwszy od koloru (09), trwałości i łatwości aplikacji i oczywiście ceny wszystko jest w niej idealne.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger