#18 Aromatyczna gorąca czekolada - przepis + życzenia

Wiem, że miały się tutaj pojawić przepisy świąteczne, ale wszystko zrobiłam, jak zwykle, na ostatnia chwilę. Wczoraj upiekłam piernik bananowy i kruche korzenne ciasteczka.  Jeżeli jednak, wciąż jesteście w tyle, ze świątecznymi wypiekami, to polecam zapoznać się z dwoma przepisami, które pojawiły się na blogu w zeszłym roku.

Dziś mam dla Was przepis na przepyszną, imbirową, gorącą czekoladę. Idealna na każdą porę roku, smutki i radości. Każdy pretekst jest dobry, żeby napić się czegoś tak pysznego.
  • pół litra mleka
  • tabliczka gorzkiej czekolady
  • łyżka cukru pudru
  • łyżeczka imbiru i cynamonu
  • dwie łyżki śmietany (30%)
Do garnuszka wlej mleko i dodaj pokruszoną czekoladę. Mieszaj, podgrzewając miksturę na małym ogniu, nie gotuj. Dodaj śmietanę i cukier puder. Dopraw przyprawami według smaku. Ja dodałam więcej imbiru, przez to czekolada jest trochę ostra.


Wypieki świąteczne gotowe? Co w tym roku pojawi się na Waszych stołach?

Z okazji Świąt, chciałabym Wam życzyć dużo samozaparcia, wiary w siebie i swoje marzenia oraz zdrowia. Niech ten przyszły rok, będzie lepszy od mijającego. Niech czas, spędzony z rodziną, będzie cenniejszy, od jakiegokolwiek prezentu. Samych sukcesów i dużo szczęścia dla Was, Dziewczyny! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger