#15 Moje urodowe książki | Anwen, Rae Morris, Red Lipstick Monster, Bobbi Brown |

Uwielbiam książki, a chyba jeszcze bardziej lubię je kolekcjonować, zwłaszcza te o urodzie. Posiadam jedynie cztery, mam jednak nadzieję, że kolekcja z czasem się powiększy. Mam na oku jeszcze m.in "Makijaż bez tajemnic" Rae Morris.



"Jak dbać o włosy" Anwen
Zeszłoroczny must have pod choinkę dla każdej włosomaniaczki ;) Na jednym tchu przeczytałam całą książkę, rozjaśniło mi się przez to wiele rzeczy. Dużo lepiej wchodzą mi do głowy teksty przeczytane w książce, niż na laptopie. Poza tym mogę w każdej chwili sięgnąć po nią, jeżeli jakiś termin jest dla mnie nie zrozumiały, nie potrzebuje do tego internetu. Za to włąśnie kocham całą moją kolekcję. Znajdziemy tutaj wszystko, od rodzajów włosów, przez choroby skórne, aż do domowych przepisów na maski i inne specyfiki. 


"Makijaż w mgnieniu oka" Rae Morris
Moja pierwsza makijażowa książka. Znajdziemy tutaj podstawy: rodzaje skóry, dobór podkładu i dobór kształtu brwi, to tylko niektóre pozycje opisane w książce. Jest też całkiem sporo instruktarzy makijażowych: dzienne oraz wieczorowe. Najważniejsze jest to, że są to bardzo proste makeup'y, które potrafiłaby wykonać każda z Nas. Czy wspominałam o pięknych zdjęciach? Niektóre naprawdę zachwycają. 


"Tajniki makijażu" Red Lipstick Monster
 Oczywiście moja najnowsza zdobycz :) Wszystko, co jest opisane w książce, znajduje się na kanale Ewy, oprócz makijażu dla okularnic. Przepięknie wydana, zdjęciami można się zachwycać i zachwycać. Świetna dla każdej dziewczyny, która nie potrafi ogarnąć podstaw w makijażu i ma problem z niektórymi pojęciami. Na początku znajduje się coś jakby kartka z notatnika, na której możemy zapisać swoje makijażowe problemy. Naprawdę świetny pomysł!


"Perfekcyjny makijaż" Bobbi Brown
Moja nauczycielka od makijażu w szkole stwierdziła, że jest to jedna z najlepszych, książek, jaka kiedykolwiek została wydana o makeup'ie. Jest to prawdziwe kompedium wiedzy dla każdej kobiety, niekoniecznie na tym samym makijażowym poziomie. Książka podzielona jest na dwie części: podstawy oraz tzw mistrzowski poziom. Do podstaw zaliczamy m.in rozdziały takie jak: skóra, czyli pielęgnacja, przygotowywanie skóry do makijażu oraz makijaż specjalny, w którym opisany jest m.in. makijaż ślubny, czy dla przyszłych mam. W drugiej części mamy opisaną m.in stronę biznesową, makijaże fotograficzne, na pokazy mody oraz historie makijażu, jako ciekawostki.

Jeżeli miałabym wybierać spośród tych czterech książek, to zdecydowanie najbardziej ucieszyłabym się z ostatniej pozycji. Do Wigilii pozostały cztery dni, jeśli jeszcze nie macie prezentu dla siostry czy przyjaciółki, a wiecie, że makijaż ją interesuje to jak najbardziej polecam, dziewczyna będzie zachwycona. Znacie którąś z nich? A może znalazła się któraś na Waszej liście do Mikołaja?

7 komentarzy:

  1. A u mnie dopiero w tym roku pod choinką książka Anwen <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam, "Jak dbać o włosy" Anwen, bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja akurat nie mam żadnej takiej ksiązki ale na pewno by mi się przydały :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwie pozycje mam i ja :) Książkę Anwen i RLM :) ale resztę też z chęcią przygarnę :) Uwielbiam zabawę makijażem :) Pozdrawiam, bardzo fajny pomysł na posta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Zawsze się staram, żeby posty były w miarę ciekawe :)

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger