#13 5 faktów o mnie

Uwielbiam  beauty guru, które oprócz fantastycznej roboty, jaką robią w internecie, zachowują swoją prywatność dla siebie. Moim wzorem pod tym względem jest Maxineczka, i parę innych dziewczyn, blogerek jak i youtuberek. Nie ukrywam, że takie dziewczyny cenię najbardziej i również staram się nie pisać o sobie za często. Właściwie luźniejsze posty (chyba, że tagi) są u mnie rzadkością. Nie chcę być jednak dla Was kompletnie anonimowa, dlatego dziś, przedstawię Wam pięć faktów o mnie, jestem prawie pewna, że nigdzie o żadnym z nich nie wspominałam.

1. Nie oglądam seriali
Nie licząc programów typu "Ukryta Prawda", czy "Szkoła:, bo te uwielbiam ;). Chodzi mi o takie obyczajowe jak "M jak miłość"czy "Na wspólnej". Chociaż, do tego drugiego, miałam kilka podejść. Jeden jedyny serial, jaki obejrzałam od A-Z to "Przepis na życie". Co do tych amerykańskich to "Pamiętniki Wampirów" oglądałam może 3-4 odcinki i na tym koniec. "Plotkara", "Gra o tron" czy "Gotowe na wszystko" są mi obce i nawet nie wiem, o co w nich chodzi.

2. Uwielbiam piercing
W wieku 11 lat zamarzył mi się pierwszy kolczyk, mianowicie w wardze. Gdy miałam 16 lat nareszcie się go doczekałam. W niedługim czasie, stałam się posiadaczką tragusa i industriala, a najświeższą ozdobą jest mała kuleczka w nosie. Mam też standardowe przekłucia w uszach a moim wielkim pragnieniem jest sternum, czyli kolczyk w mostku, miedzy piersiami.

3. Marzy mi się kreatywny, artystyczny zawód
Zawsze chciałam zajmować się zawodowo czymś innym, niż wszyscy. W podstawówce marzyły mi się studia na ASP. Tak, taka byłam kiedyś ambitna ;) Uwielbiałam kiedyś rysować i wszelkie robótki manualne.  Rysować przestałam, jednak przeróżne kreatywne prace uwielbiam do dziś.

4. Mam dwa wielkie marzenia podróżnicze: Francja i Skandynawia
Gdyby ktoś mi powiedział, żebym wybrała sobie wycieczkę na którą mogłabym się wybrać, i postawił mnie przed wyborem Skandynawii i Francji, to chyba bym się rozpłakała z bezsilności. Nie mam pojęcia dlaczego tak podobają mi się skandynawskie klimaty, nie przepadam za zimnem. Jednak wystarczy wpisać w google np Norwegia i wejść w grafikę. To jest po prostu raj na ziemi. Jeżeli chodzi o Francję, to Paryż jest chyba na liście wszystkich, poza tym jestem zakochana w języku, muzyce i komediach, uwielbiam poczucie humoru francuzów.

5. Mam długie palce, jak u pianistki ;)
Nie raz słyszałam komplementy na temat moich dłoni, które są smukłe i bardzo kobiece (podobno ;)). Dużo osób mówiło mi, że powinnam grać na pianinie, co szalenie mi się podoba. Nigdy, niestety, nie miałam takiej okazji.

Mamy coś wspólnego? :) Napiszcie mi pięć faktów o sobie!

8 komentarzy:

  1. Ja mam odwrotnie, seriale bardzo lubię. A właściwie kilka i głównie oglądam je w internecie. Ze szczególnymi emocjami czekam na kolejny sezon House of Cards :) A tych programów typu Szkoła nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się czasem odmóżdżyć, haha :D

      Usuń
  2. na wycieczkę po Francji możesz mnie zabrać, bo to też moje podróżnicze marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię seriale, a programy typu "szkoła", "szpital" to nie na moje nerwy ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja z seriali tylko "M jak miłość" na nic więcej, a tym bardziej na telewizję nie mam czasu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Dlatego Ukrytą Prawdę oglądam na internecie :)

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger