#12 #6 zakup miesiąca - koncentrat do rąk - SOS krem Cien z Lidla

Do Lidla zaglądam bardzo, bardzo rzadko. Nie jest mi on niestety po drodze. Podczas ostatniej wizyty dorwałam krem do rąk, a raczej koncentrat. Zachęciła mnie cena - nie całe 5 zł oraz bardzo krótki skład.

Opakowanie zawiera 75 ml niezwykle gęstego i treściwego produktu. Przez jego gęstość od samego początku jest problem z wydobyciem go. Ostatecznie pod koniec opakowania nie pozostaje nic innego jak rozcięcie tubki. Nie przeszkadza mi to, chociaż wiem, że kiedy go rozetnę to nie będę mogła już nosić go w torebce.


Jak widzicie skład jest bardzo krótki. Zdecydowanie im mniej składników w preparacie, tym lepiej.


Zapach jest neutralny, choć w składzie jest składnik imitujący zapach jaśminu, mój nos kompletnie go nie czuje.


Ilość pokazana na zdjęciu, zdecydowanie wystarczy, na po kremowanie dłoni.  Po wchłonięciu się pozostawia na skórze lekko tłusty film, który po jakimś czasie się wchłania. Jeżeli nie lubicie tego uczucia, nakładajcie go na noc.


Jestem bardzo mile zaskoczona jego działaniem. Za nie całą piątkę, mamy naprawdę świetny produkt na okres zimowy. Przy okazji jest to też zakup miesiąca, który od dawna nie pojawiał się na blogu. Ostatni tego typu post ukazał się w marcu a bohaterką była szczotka do ciała. Dochodzę do wniosku, że grudzień to zdecydowanie miesiąc recenzji na moim blogu. Do końca roku spodziewajcie się jeszcze kilku, na pewno nie pożałujecie.

Znacie jakieś dobre, treściwe kremy do rąk na zimę? 

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że pod rękawiczki byłby za tłusty przez film, jaki pozostawia na skórze.

      Usuń
  2. U mnie sprawdza się swietnie krem Kiko i Rituals ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam, nie stosowałam, więc wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja polecam Evree Max Repair ten czerwony, jest naprawdę świetny. A na jakieś większe podrażnienia używam maści Bepanthen, która niestety nie pachnie przyjemnie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie, ja dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, znam go. Uwielbiam ten krem z Evree :)

      Usuń
  5. Miałam go kiedyś i miło wspominam ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger