#10 Korektor do brwi od Eveline - że niby nowość?

Pomady, kredki, żele, cienie i mascary. Szukając odpowiedniego produktu do brwi możemy dostać zawrotów głowy, od tych różnych nazewnictw. Firma Eveline postanowiła do tego dołożyć kolejną nazwę, mianowicie korektor. Z tego co wiem, Delia również posiada w swoim asortymencie taki kosmetyk. Ok, ale co to takiego jest, ten korektor? To nic innego jak mascara, tylko nazwa jest inna. To nie jest żaden nowy produkt ;)


Przyznaję, że miewam makijażowego lenia, wyczarowanie wtedy czegokolwiek na mojej twarzy graniczy niemal z cudem. Podkład, tusz i pomadka to jedyne, na co mnie wtedy stać. Niestety, czuję się niekompletna, kiedy brwi zostawię saute, nawet przy takim minimalistycznym makijażu Miałam kiedyś żel do brwi z Wibo i wszystko byłoby fajnie, gdyby trzymał włoski w ryzach przez cały dzień.


Kupiłam korektor z Eveline ze względu na pochlebne opinie na wizażu. Bardzo często tam zaglądam, nim jakiś kosmetyk wyląduje w sklepowym koszyku. 
Opakowanie to standardowa szczoteczka, jak przy mascarze, z włosia. O ile nie lubię takich przy tuszach, tak nie wyobrażam sobie kosmetyku do brwi z silikonową szczoteczką. Są takie w ogóle?


Kolorystycznie mamy do wyboru brąz lub czerń, czyli niewiele. Wybrałam wersję brązową, chociaż obawiałam się, że na włoskach kolor wyjdzie rudy. Na szczęście tak się nie stało, mimo to na dłoni trochę w rudość wpada.


"Unikalny produkt przeznaczony do korekty brwi. Zapewnia jednocześnie przyciemnienie, nabłyszczenie i optyczną regulację brwi. Żelowa konsystencja oraz specjalna opatentowana szczoteczka sprawiają , że kreator jest wyjątkowo wygodny, szybki i łatwy w użyciu. Produkt dostępny w kolorze czarnym i brązowym. Testowany dermatologicznie. "


Tak wygląda na brwiach, a raczej na jednej. Jak widzicie bardzo naturalnie, podkreśla włoski, nadając im delikatnego koloru i trzyma je w ryzach. W ciągu dnia również daje radę, kiedy raz nadamy im pożądany kształt, tak trzyma się on do wieczora. Odkąd go kupiłam nie podkreślałam jeszcze brwi żadnym cieniem, kredką ani niczym innym. Solo wygląda super naturalnie i na szybki poranny makijaż jak najbardziej się nadaje. Kosztował ok 14 zł.

Czego używacie do podkreślania brwi? 

6 komentarzy:

  1. Nowość to nie jest, ale lubiłam go.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie ta szczoteczka jest za duża do brwi! polecam Ci dużo bardziej wersję z boujoris! ma małą szczoteczkę. są tam dwa kolory do wyboru, jasny brąz dla blondynek i ciemny brąz dla brunetek. mam oba - i ten ciemny jest naprawdę prawie czarny. dość drogi produkt (ok 38 zł) ale w hebe kupiłam -50% więc da radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie operuje się nią super, zupełnie jak mascarą. Dzięki za polecenie, jak dorwę gdzieś na promocji to wypróbuję :)

      Usuń
  3. Przypomina mi żel do brwi catrice, jego też używałam często solo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam kredki albo cienia do brwi ale teraz również stosuję maskare do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go kiedyś, ale teraz wolę cienie.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger