Meet Beauty 2015 - relacja z konferencji

Jestem chyba ostatnią osobą, która dodaje ten wpis. To dlatego, że cały weekend spędziłam w Warszawie i dopiero teraz udało mi się ogarnąć przez to, że do południa mam szkołę. Doba to zdecydowanie za mało.
Ok, ale przejdźmy do sedna postu. Meet Beauty było pierwszą tego rodzaju imprezą, na której byłam. Żyłam, tym jednym dniem przez ponad miesiąc, czyli od czasu, gdy dowiedziałam się, że zostałam zaproszona. Nie mogłam doczekać się poznania dziewczyn i fantastycznie zapowiadających się wykładów i warsztatów.

Aha, zdjęcia nie będą najlepszej jakości. Nie brałam aparatu ze względu na jego wagę oraz to, że na 100% rozpraszałby mnie podczas całego wydarzenia. Wolałam posiłkować się telefonem.


Uczestniczyłam w większości wykładów od "Zdjęcia na blogu", na marginesie - rozczarowałam się tym wykładem - przez "SEO dla blogera". Dowiedziałam się mnóstwa inspirujących rzeczy, zwłaszcza na wykładzie prowadzonym przez blogerkę z Żyj Kochaj Twórz,  swoją drogą to z tego wykładu wyniosłam zdecydowanie najwięcej. Poczułam ogromną chęć do pracy i dawkę motywacji.


Wykład "Goodle Analytics"prowadzony przez Annę Pytkowską - blogerkę oraz organizatorkę konferencji 


Wykład "SEO przyjaciel blogera" prowadzony przez Tomasza Stopkę





Typowe blogerskie fotki ;)

Udało mi się również zrobić pamiątkowe zdjęcie z Ewą RLM! Jakież było moje zdziwienie, kiedy zobaczyłam ją podczas przerwy obiadowej :)


Na konferencji można było bliżej przyjrzeć się różnym markom m.in Golden Rose, Pilomax czy Neo Nail. Na stoisku Pilomax, z tego co słyszałam, można było zbadać swoje włosy, także myślę, że całkiem fajny pomysł. Najdłuższa była kolejka do stanowiska GR, widać to zresztą na zdjęciach. Można było również wziąć udział w różnych konkursach m.in zorganizowanych przez Radio Kolor lub Remington.




Jeżeli chodzi o warsztaty to można było się na nie zapisać przed całym wydarzeniem. Do wyboru był makijaż, paznokcie oraz włosy, a oprócz tego warsztaty fotograficzne. Jeżeli kogoś nie interesowały wykłady to mógł zgłosić się na wszystkie, o ile ze sobą nie kolidowały. Ja wybrałam makijaż, marka jaka się prezentowała to Pierre Renee. 


Każda z uczestniczek, oprócz upominków zgarniętych na warsztatach i wygranych w konkursach, wyszła z olbrzymią torbą z kosmetykami, której bardzo  kiepskie zdjęcie macie poniżej. Cała impreza była mega udana, fajnie zorganizowana a ilość kosmetyków, które dostałyśmy, jak i prezentów była olbrzymia. Była to pierwsza edycja MB, więc mam nadzieję, że następnym razem znów uda mi się pojechać. 
Uczucie, które towarzyszyło mi, gdy dostałam wiadomość, że zostałam zaproszona było niesamowite. Moja praca nad blogiem została doceniona na tyle, że mogłam uczestniczyć w czymś tak dużym jak Meet Beauty (samych blogerów i vlogerów było ok 250). 


Byłyście kiedyś na tego rodzaju spotkaniu? A może wolicie bardziej kameralne imprezy?

16 komentarzy:

  1. Niestety w tym roku nie mogłam pojechać, ale mam nadzieję ,że za rok mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna impreza, może na kolejnej się poznamy :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam, jednak w porównaniu do np. See Bloggers to jest jeszcze sporo do poprawy. Z czasem na pewno będzie lepiej:) jeśli chodzi o wykłady - SEO, Google Analytics - totalne podstawy. Szkoda, bo myślałam, że dowiem się czegoś więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. na każdym blogu, gdzie kobietki przedstawiają to wydarzenie/spotkanie się zachwycam i jest również tak samo w tym przypadku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez przeczytałam mnóstwo takich opinii :D

      Usuń
  5. Byłam i było genialnie :) cieszę się że poznałam tyle fajnych dziewczyn :) mam nadzieję że załapie się na kolejna edycję :) miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam, może się gdzieś minęłyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się okazuje było bardzo dużo dziewczyn, które znałam tylko z nazw blogów :D to takie dziwne :D

      Usuń
  7. Przywołałaś pozytywne wspomnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że było to fajne doświadczenie, niestety w tym roku nie udało mi się załapać do grona 250 osób

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazroszcze spotkania z Ewka !
    Sama bede na nia polowac podczas spotkania autorskiego.
    Swietna relacja :d
    Pozdrawiam ;*
    http://aspolecznee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger