Ulubieńcy kwietnia | Ziaja, Bell, Lovely, Floslek |

Cały dzisiejszy dzień spędziłam w łóżku, wyleżałam się za wszystkie czasy! Wczoraj, a właściwie  dzisiaj, do drugiej w nocy leżałam i oglądałam "Szybkich i wściekłych". Byłam w połowie szóstej części gdy uznałam, że dłużej nie wysiedzę i poszłam spać. Kiedy wstałam, o 13, dokończyłam i włączyłam sobie siódmą część, na której dwa tygodnie temu byłam w kinie. Zawsze się zastanawiałam, co jest takiego fajnego w tej sadze, przekonałam się gdy poszłam do kina na najnowszą część za sprawą mojego chłopaka. W każdym razie nie zrobiłam dziś nic. Poszłam jedynie do sklepu z mamą gdzie naciągnęłam ją na nowy notes do organizaji. Wam również tak aktywnie minęła sobota jak mnie?


Kwiecień jest ubogi w ulubieńców, za to bogaty w nowości, które pokazywałam Wam w poprzednim poście. Mam Wam do pokazania cztery kosmetyki i certyfikat, którym po prostu musiałam się Wam pochwalić. Odnośnie ulubieńców tych niekosmetycznych to pragnę wspomnieć, że przeprosiłam się z moim hula hop, które mam już od ponad roku. Niestety zapomniałam zrobić mu zdjęcia wraz z innymi ulubieńcami. 
27 kwietnia w Krakowie w Szkole Wizażu i Stylizacji Artystycznej Alternatywie odbyły się warsztaty z Maxineczką. Tyle czekałam na ten dzień, że jak zobaczyłam ogłoszenie na jej fanpage'u, to aż nie mogłam uwierzyć. Szkolenie zawierało część teoretyczną, w której Maxi malowała dwie modelki przy okazji omawiając z nami m.in aplikację korektora, w celu zakrycia cieni pod oczami, i praktyczną w której My, kursantki, malowałyśmy się nawzajem.

Na koniec chwalę się pamiątkowym zdjęciem z Asią i przechodzimy do kosmetyków :)


 Bell, Creamy & Shine Lipstick Butter
Tę pomadkę pokazywałam Wam w poście z nowościami. Jest to moja pierwsza pomadka tego typu i mimo iż nie mam porównania to jestem z niej bardzo zadowolona. Nadaje ustom subtelny kolor a podczas nakładanie pachnie jak cukierek, bardzo przyjemnie się ją nakłada. Kupiłam ją za 11 zł z hakiem, na promocji w Naturze.

Floslek, żel do powiek i pod oczy ze świetlikiem lekarskim
Co jakiś czas dopada mnie taki okres, kiedy budzę się w nocy (najczęściej o 2-3) albo bardzo źle sypiam. Część kwietnia właśnie z takiego okresu się składała. Sprawiało to, że w ciągu dnia bolały mnie powieki i ten żel był jak wybawienia dla moich oczu. Jedna cieniutka warstwa na noc i na drugi dzień czułam się jak nowo narodzona. 

Lovely, Pump Up Mascara
Moje rzęsy w kwietniu były bardzo humorzaste, pomimo tego, że cały czas używam odżywki Long4lashes to znaczna ich część niestety powypadała. Niestety bywają takie dni kiedy ubytki są widoczne. Szczoteczką tej mascary zarówno wygodnie jest ukrywać ubytki w rzęsach jak i mocniej je podkreślić, też w taki sposób, aby wyglądało jakby tych przerw w ogóle nie było. 


Ziaja, krem nawilżający matujący 25 +
W końcu udało mi się kupić słynny krem z Ziaji. Jestem zakochana w jego zapachu .Bardzo szybko się wchłania, nawilża i matuje skórę. Niestety nie zauważyłam, by matowił ją na dłużej pod podkładem, ale ważne, że nic się z podkładem, pudrem ani różem nie dzieje w ciągu dnia kiedy mam ten krem na buzi.


Standardowo napiszcie mi czy znacie moich ulubieńców i jacy są Wasi!

14 komentarzy:

  1. Zazdroszczę kursy z Maxineczką. Mam nadzieję, że kiedyś zawita do Poznania. Co do żelu pod oczy, miałam i wylądował w koszu - u mnie był to bubel :(

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę zdjęcia z Maxineczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w czterech Rossmannach i nigdzie nie było maskary z Lovely! W poniedziałek znowu idę na polowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, jest bardzo rozchwytywana :D

      Usuń
  4. Super, ja nic nie miałam z tych kosmetyków;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo polubiłam się z tą maskarą z Lovely,krem z Ziaji znam i używam :) co do żelu z flosleku to czaję się na jego kupno .
    no i zdj z maxineczka super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a wiecie, gdzie mogę dostac ten żel pod oczy Flosleka?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam Cię do zabawy, szczegóły na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten żel Flosleka kiedyś miałam i rzeczywiście świetny!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger