Ulubieńcy marca | Yves Rocher, Catrice, BeBeauty, Maybelline, For Your Beauty |

Moja przeprowadzka zbliża się wielkimi krokami. Zaczynam się denerwować, sama nie wiem czemu. Nie wiem też, czy będę miała na nowym mieszkaniu internet, chyba będę musiała przygotować jakieś posty, żebyście miały co u mnie czytać. Jeżeli ucichnę na blogu, możecie mnie śledzić na instagramie. Tam jestem najczęściej.




 Róż z BeBeauty
Kupiłam go w lipcu gdy w Biedronkach można było znaleźć te skarpetki złuszczające. Kolorówka z Bebauty stała przy kasie i nie mógł mi się nie rzucić w oczy. Uwielbiam ciemne róże, nie czuję się w nich jak lalka (chociaż z ciemnymi różami tez można przesadzić - wiadomo) i wyglądają bardzo naturalnie. Przez cały marzec był katowany i chyba za niedługo dosięgnę denka.


Maybelline, Colorama Crayon Khol nr 110 Black Gold
Tą kredkę również katowałam cały marzec, ponieważ zmienił się mój makijaż dzienny. Odechciało mi się rano bawić cieniami, więc na mojej powiece lądowała tylko ta kredka wzdłuż linii rzęs + mascara. Kupiłam ją półtora roku temu we wakacje, do niej był dołączony jeden z lepszych tuszy, jaki kiedykolwiek miałam. Ma piękny kolor, bardzo nietypowy i to mnie w tej kredce urzekło.


Yves Rocher, woda toaletowa karmelizowana gruszka
Ten zapach był dostępny w okresie przedświątecznym w sklepach Yves Rocher. Uwielbiam takie słodkie zapachy, nie tylko na Święta, noszę słodkie perfumy przez praktycznie cały rok. Z tej serii miałam jeszcze świeczkę, balsam i płyn do kąpieli. Nie utrzymuje się na skórze zbyt długo, po 3-4 godzinach jest wciąż wyczuwalny, lecz niestety mniej. To pierwszy minus, kolejnym jest opakowanie. Szklane. Noszenie w torebce to nie zbyt dobry pomysł, a szkoda.


For Your Beauty, szczotka do ciała
O tej szczotce pisałam już oddzielny post, do którego Was odsyłam.


Catrice, all matt plus 010
Podkład o którym swego czasu było dość głośno. Ja zdecydowałam się na niego na początku marca bo mój poprzedni podkład z Maybelline się skończył. Nie chciałabym się zbyt rozpisywać o nim, ponieważ planuję osobny post. Jednak samo to, że wylądował w ulubieńcach zdradza to, co myślę o tym podkładzie. Jednak bądźcie cierpliwe :)

Napiszcie, czy znacie moich ulubieńców, i jacy są Wasi :)

19 komentarzy:

  1. Ta woda toaletowa z YR mnie zaintrygowała. :) Czuję, że psikałabym się nią cały czas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym tak robiła gdyby nie szklana butelka :D

      Usuń
  2. Zapach karmelizowanej gruszki zniewala :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczotka do ciała wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie nie lubię tej szczotki. Dla mnie jest po prostu za ostra;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkłady catrice przerobiłam w liceum, były fajne, ale bez szału. Być może znów powinnam się im przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę same naprawdę fajne produkty. Szczotkę też lubię, róż pewnie jest dobry (wygląda tak jak te Bell tworzone dla Biedronek, a one są fajne), a woda karmelizowana musi pachnieć cudownie, ale mnie także kojarzy się z okresem jesienno-zimowym, więc teraz raczej odpada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślałam, że ta woda odpadnie na wiosnę, a teraz się wręcz uzależniłam <3

      Usuń
  7. Szczotkę mam od roku, jest wspaniała i zastępuje mi peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczotka do ciała bardzo fajnie wygląda i ciekawi mnie róż z biedronki.

    OdpowiedzUsuń
  9. A miałam się skusić na ten podkład i całkiem o nim zapomniałam!
    Czekam na recenzję i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie ciekawi mnie ten podkład , czekam na osobny post o nim! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekawa tego podkładu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawa jestem tego podkładu, wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że podkład wzbudził wielkie zainteresowanie :D Świetnie! W takim razie spinam dupkę i recenzja pojawi się na dniach :D

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger