Moja (skromna) kolekcja pomadek

Jak wiecie uwielbiam malować usta. Poniekąd przekonał mnie do tego mój chłopak - jestem mu za to wdzięczna :) Kolorowych pomadek mam niewiele, mam za to dużo balsamów do ust, które staram się sukcesywnie zużywać. Jak wiecie w drogeriach szaleją teraz promocje, dlatego grono pomadek kolorowych na pewno się zwiększy. Już jeden zakup mam za sobą, ale planuję ich więcej. Jak sezon z promocjami się skończy, pokażę Wam, co na nich kupiłam. Planowałam zakupić tylko kilka  niezbędnych rzeczy, ale już teraz wiem, że będzie ich troszkę więcej. No nic, wszystko Wam pokażę a teraz zapraszam do dalszej części posta!

Już na pierwszy rzut oka widać, że króluje u mnie jedna firma - Essence. Jak wiecie mam z tej firmy też trzy kredki do ust. Planuję w przyszłości zakupić coś z Inglota i z Sephory. Słyszałam, że te firmy mają bardzo dobre konturówki.


Różowy to mój ulubiony kolor na usta, dlatego 3 z 4 pomadek są własnie w różowym kolorze. Posiadam jedną czerwoną, ale używam jej raczej rzadko bo na jakieś wielkie wyjścia np studniówka lub Święta. Najczęściej używane przeze mnie kolory to 07 i 419, są idealne do makijażu dziennego, ponieważ są naturalne. Oczywiście nadają kolor, 07 jest różowo-łososiowa, a 419 ciemno-różowa. Kolor 09, 07 i 419 już kiedyś Wam pokazywałam na ustach, w zeszłym roku pojawiły się ich recenzje. Niestety żadna z nich nie grzeszy trwałością na ustach. Essence jednak wygrywa ze względu na konsystencję i opakowanie - jest zdecydowanie wytrzymalsze od Eveline. Z Eveline pościerały mi się już napisy i cały czas muszę uważaj na opakowanie, bo jak Wam pisałam w recenzji - nie wygląda na zbyt wytrzymałe. Z kolei 04 z Essence jest przepiękną czerwienią, mam też wrażenie, że jest trwalsza od swoich dwóch sióstr.


Na koniec przyjemny akcent wyrażający moją miłość do Essence :)


Swoją drogą w piątek miałam zakończenie roku szkolnego i czekają mnie teraz najdłuższe wakacje w życiu. Tyle czekałam na tą chwile, aż nadal w to nie wierzę.

A Wy ile macie pomadek? Macie jakieś swoje ulubione? Lubicie firmę Essence? 

21 komentarzy:

  1. Ja właśnie się czaję na te matowe pomadki z Essence:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wszystkie Twoje z Essence i niedługo planuję zrobić o nich post, w sumie mam ich 6 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie jeszcze masz kolorki?

      Usuń
    2. 01, 13 i z serii nudziakowej 03 ;)

      Kochana, nominowałam Cię do Liebster Blog Award, zapraszam do zabawy, a szczegóły na moim blogu :)

      Usuń
  3. Kiedyś bardzo lubiłam szminki z Essence :) Podoba mi się kolor 09 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dopiero niedawno zaczęłam malować usta i mam tylko dwie kolorowe pomadki, ale zamierzam zaszaleć i kupić kilka kolorów na promocji w Rossmanie. Szukam takiej cielistej-matowej, ale nigdzie nie mogę znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może poszukaj coś z Rimmel'a? Słyszałam, że ma fajne pomadki i w ładnych kolorach :)

      Usuń
  5. U Ciebie jak widzę królują bezpieczne kolory :) Ja pomadek mam aż za dużo, lubię poszaleć z kolorami, ale mimo wszystko moją ulubienicą jest Rimmel z serii Kate nr 16 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bezpieczne kolory bo bardzo się staram kupować rozsądnie. Myślałam, że ta czerwień będzie błędem, że zbytnio się zapędziłam ale jednak używam ją na większe wyjścia :)

      Usuń
  6. Nie miałam jeszcze pomadki tych firm, za to moja kolekcja stale się rozrasta, nie tylko pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą pierwszą z Essence i lubie ją ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam pomadki z essence :)
    Mają przystępną cenę i jak dla mnie świetnie się spisują :) .

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam dwie pomadki Essence :) lubię!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja pokochałam pomadki wibo glossy temptation.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Wibo miałam kiedyś Eliksir i nie byłam zadowolona, trochę się po tym do Wibo zraziłam ;/

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger