Aktualizacja włosów - kwiecień

Za oknem coraz piękniej, aż chce się żyć! Moja przeprowadzka, o której pisałam Wam dwa miesiące temu, sporo się opóźniła. Przeprowadzać się będę najprawdopodobniej w przyszłym tygodniu. Trochę się tym denerwuję, chciałabym żeby było już po wszystkim. Nie doszła ona do skutku w zeszłym miesiącu, ponieważ remont mojego pokoju znacznie się przedłużył. Miałabym dosłownie 2 dni na przeniesienie się na drugi koniec miasta ze wszystkimi klamotami (a mam ich sporo),nie miałabym internetu ani toaletki do której mogłabym pochować kosmetyki. Teraz odbędzie się wszystko na spokojnie.
Część rzeczy mam już w swoim nowym pokoju. Nie wiedziałam, że wszystko aż tak się przedłuży więc sporo, między innymi kosmetyków, zostało wywiezionych. W tym olej, którego moje włosy bardzo potrzebowały przez cały kwiecień. W ciągu całego miesiąca udało mi się na olejować je raz, może dwa razy. Użyłam wtedy pierwszy raz oleju z pestek dyni - na moich włosach zadziałał fantastycznie. Ich skręt był przepiękny, ładnie podkreślony a włosy były sprężyste i wyglądałam jakbym wyszła dopiero od fryzjera. Zaczęłam tez używać nowego szamponu. Mój z Babydream mi się skończył więc kupiłam sobie z Yves Rocher do włosów kręconych, przy okazji założyłam tam kartę i dostałam tusz do rzęs w prezencie. Super sprawa :)


Jeżeli któraś z Was jest posiadaczką włosów kręconych/falowanych i suchych to bardzo proszę o polecenie jakiejś odżywki do włosów! Chciałabym odstąpić na jakiś czas od Long Repair a nie chcę nadziać się na odżywkowego bubla.

14 komentarzy:

  1. Bardzo lubię patrzeć na Twoje włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też szukam jakieś dobrej odżywki na suche włosy także dołączam się do pytania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać zera włoski potrzebują odżywienia! Ja bardzo lubię odrzywki Toni&Guy, olejowanie działa cuda i odpoczynek od suszarek i prostownic :-) swoją droga zawsze chciałam mieć kręcone błąd włosy !!
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używam ani prostownicy, ani suszarki więc zostaje mi poszukać jakiejś fajnej odżywki :D

      Usuń
  4. Śliczne są Twoje włoski, też kiedyś miałam podobne :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi bardzo spodobała się Oil care z Isany :)
    link do mojej recenzji: http://zapiskiblondziaka.blogspot.com/2015/03/odzywka-isana-oil-care.html

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne masz włosy,zazdroszczę Ci tej długości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne włosy!
    jest zazdrość!


    ~~~~~~~>>>>
    Zapraszam do mnie
    www.bambiboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne włosy :) i te fale!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger