Ulubieńcy lutego

W tym miesiącu cienko z ulubieńcami. Wróciłam do dwóch kosmetyków, które mam już od jakiegoś czasu w swoich zbiorach. Olej i rozświetlacz to nowości, choć oleju używam już jakieś pół miesiąca. Ale po kolei!




Olej krokoszowy
Oto pierwszy z ulubieńców. Tak jak wspominałam, używam tego oleju od pół miesiąca. Mam wrażenie, że dzięki niemu moje włosy lepiej się kręcą, a mnie bardzo się to podoba. Im bardziej kręcone włosy, tym lepiej! :) Poza tym wyglądają na dużo zdrowsze i bardziej się błyszczą. Spróbuję dodać odrobinkę oleju do jakiejś odżywki lub maski, jestem ciekawa efektów.


 Highlighter powder by H&M
Jest to mój pierwszy rozświetlacz. Od jakiegoś czasu wzdycham do Mary-Lou, ale umówmy się, jej cena mnie przeraża, mimo iż produkt jest bardzo zachwalany. Może kiedyś wypróbuję, zobaczymy. W każdym razie bardzo polubiłam się z tym rozświetlaczem z H&M. Nakładam go zarówno na kości policzkowe, jak i na powieki, jako cień. Bardzo lubię efekt rozświetlonej i zdrowo błyszczącej się skóry.


Miss Sporty, Quatro Smokey Eyes nr 403
Mam te cienie od dłuuugiego czasu. Od razu widać, który jest moim ulubionym :) teraz staram się go oszczędzać, więc maltretuje ten waniliowy, najjaśniejszy. Do szkoły jest idealny. Ciemnym brązem zagęszczam linię rzęs a złotego używam raczej okazyjnie. Myślę, że ta paletka jest fajna na sam początek przygody z makijażem, ponieważ można nią wykonać bardzo delikatny makeup. 

Maybelline baby lips
Praktycznie wykończyłam już ten balsam. Uwielbiam go za zapach i delikatny kolor jaki daje na ustach. Mam w planach zakup innej pomadki z tej serii, jednak najpierw chciałam wykończyć tą. Poza tym super nawilża, czego chcieć więcej?

A co Wam przypadło do gustu w minionym miesiącu? Odkryłyście coś fajnego?

9 komentarzy:

  1. ten rozświetlacz wydaje się być świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mówisz, że od oleju krokoszowego bardziej Ci się kręcą to muszę wypróbować-może podziała coś na moje niby-fale:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam takie niby fale :) Odkąd zaczęłam nim olejować to ładnie się skręcają :)

      Usuń
  3. te balsamy są świetne :)
    Zapraszam: http://www.allexx096.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli lubisz efekt rozświetlenia i zdrowego wyglądu, polecam krem BB Dr G:) to mój wielki ulubieniec!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawią mnie pierwsze dwa produkty :) pomadke Maybelline mam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog, bardzo fajne wpisy! Obserwuję!
    Zapraszam do siebie :)
    http://shinystylesyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger