Stylizacja z wiosennym akcentem

Wiosna zbliża się do Nas wielkimi krokami, chyba wszyscy ją czujemy i radujemy się z tego powodu :) Wczoraj pierwszy raz od kilku miesięcy ubrałam skórzaną kurtkę, wspaniałe uczucie. Wiecie, że ubieram się raczej prosto i zwyczajnie, w sumie mój styl jest raczej nudny ale mnie odpowiada. Najważniejsza dla mnie jest wygoda.


 kurtka - ORSAY
sweter - H&M
torebka - SINSAY (prezent <3)

Nie lubię krzykliwych kolorów, ani na paznokciach, ani w makijażu - nigdzie. Pamiętam, że swego czasu była moda na neonowe kolory (albo dalej jest? nie mam pojęcia;)) mnie ona kompletnie nie przekonała i nie dałam się jej ponieść. Jednak w sobotę wieczorem podczas przygotowywania ubrań na następny dzień (zawsze tak robię żeby rano mieć więcej czasu i nie rozumiem ludzi którzy zajmują się takimi rzeczami rano, ale co kto woli) odnalazłam w czeluściach szafy małą pomarańczową torebeczkę, której jeszcze nie było mi dane zaprezentować Wam. Do tego dobrałam proste czarne tregginsy (uwielbiam) kurtkę, w tym samym kolorze i biały sweter. Podoba mi się wyrazisty kolor tej torebki, myślę, że sprawia ona, że stylizacja nie jest taka nudna, jakby była gdybym miała czarną malutką listonoszkę.





Jak Wam się podoba? Lubicie krzykliwe kolory? Czy wolicie bardziej stonowane i ewentualnie do tego dodatek, o wyrazistym odcieniu?

15 komentarzy:

  1. Śliczny kolor tej torebki, aż od razu czuć wiosnę :) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię twoje włosy :) A akcent kolorystyczny naprawdę wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bardziej wiosenny niż pomarańcz już chyba nie mógł być :D

      Usuń
  3. Wyglądasz prześlicznie :) U mnie zależnie od sytuacji, czasami lubię coś krzykliwego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja mam ochotę ubrać się nieco krzykliwej, co wskakuje w miniówkę, czyli raczej rzadko :D

      Usuń
  4. Podoba mi się ta stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czasem lubię się wyróżnić ale na co dzień, tak jak ty stawiam na wygodę i stonowane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta,kurka jest z aktualnej kolekcji? Ile kosztowała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam ceny. Kupiłam ją we wrześniu.

      Usuń
  7. Minimalistycznie- tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta torebeczka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajna torebeczka, iście wiosenny akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki masz śliczny sweterek!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger